یحیی میرزاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی هرمزگان:

۵۵ دندانپزشک در طرح سلامت دهان و دندان در هرمزگان خدمات ارایه می کنند

۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۱:۱۰
کد خبر: ۳۹۲۱۰۵
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی هرمزگان گفت : با اجرای طرح سلامت دهان و دندان در طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت 55 دندانپزشک در واحدهای ارایه خدمت فعالیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، یحیی میرزاده درحاشیه بازدید وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ازغرفه استان هرمزگان در نخستین نمایشگاه دستاوردهای طرح سلامت دهان و دندان درهتل المپیک گفت: با اجرای طرح تحول سلامت درحوزه بهداشت واحدهای سلامت دهان و دندان مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی تجهیز شده اند.

"میرزاده" با اشاره به اینکه ارایه خدمات سلامت دهان و دندان در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر توسط دندانپزشک موجب ارتقا سلامت دهان و دندان شده است ، اضافه کرد : تا قبل از اجرای طرح تحول سلامت دهان و دندان20 دندانپزشک در مراکز فعال بودند که بااجرای طرح این آمار به 55 دندانپزشک رسیده است.

دستاوردهای تحول سلامت در حوزه دهان و دندان هرمزگان در نمایشگاه ارائه شد

همزمان با نخستین سالگرد اجرای طرح تحول سلامت دهان و دندان نمایشگاهی در هتل المپیک تهران با حضور دانشگاههای علوم پزشکی کشور برگزار شد.

گروه گسترش و ارتقا شبکه و اداره سلامت دهان و دندان معاونت بهداشتی مجریان برگزاری غرفه طرح سلامت دهان و دندان در قالب پوستر ، کتابچه  و بروشور خدمات انجام شده ، توانست نظر بازدید کنندگان را به خود جلب نماید.

در این غرفه نوع خدمات ، تعداد واحدهای خدمات طرح سلامت دهان و دندان را قبل و بعد از طرح مقایسه و در معرض اطلاع رسانی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز