مدیر درآمد و نوسازی شهرداری منطقه دو بندرعباس خبر داد:

اعمال تخفیفات ویژه برای خوش حسابان عوارض شهری

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۸:۰۸:۵۷
کد خبر: ۳۹۳۱۶۸
مدیر درآمد و نوسازی شهرداری منطقه دو بندرعباس از تخفیف 12 درصدی به پرداخت‌کنندگان عوارض نوسازی و مشاغل در فروردین‌ ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، احمد دمسازی با اشاره به اینکه تخفیفات عوارض شهری در این منطقه تا پایان سال جاری اعمال خواهد شد، گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر، می‌توانیم تخفیف پرداخت عوارض شهری را در فروردین ‌ماه تا 12 درصد افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه این فرصت خوبی برای پرداخت عوارض شهری است، افزود: بر اساس تعرفه عوارض بهاء و خدمات و سایر درآمدهای عمومی شهرداری بندرعباس در سال 1395، جایزه خوش‌حسابی مؤدیان عوارض نوسازی عمران شهری و مشاغل به میزان 12 درصد و از ابتدای سال جاری خواهد بود که به نسبت هر ماه یک درصد از آن کاسته می‌شود.

دمسازی ادامه داد: با این تفاسیر شهروندان بندرعباسی در اردیبهشت‌ماه از 11 درصد تخفیف، خردادماه 10 درصد تخفیف و تیرماه 9 درصد تخفیف و.... برخوردار خواهند شد.

مدیر درآمد شهرداری منطقه دو بندرعباس خاطرنشان کرد: ضمناً جایزه خوش‌حسابی مشمول کسانی می‌گردد که فاقد بدهی سنوات گذشته باشند.

دمسازی ادامه داد: بر اساس ماده 14 قانون نوسازی و عمران شهری، اگر مؤدیان عوارض را به موقع پرداخت نکنند علاوه بر اینکه جریمه دیرکرد را باید پرداخت نماید، از تخفیف اعلام شده نیز برخوردار نخواهند شد.

وی تأکید کرد: همچنین در صورت عدم پرداخت عوارض ذکر شده در مهلت مقرر، بر اساس ماده 12 قانون مذکور، شهرداری می‌تواند اقدام به قطع برق واحد مورد نظر نماید.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری در ارائه خدمات به مردم متعهد است، گفت: علی رغم اینکه برخی از مالکین عوارض خود را به موقع پرداخت نمی‌کنند، شهرداری ارائه خدمات به آنها را قطع نمی‌کند و کماکان به  انجام خدمات‌رسانی توجه دارد.

شایان ذکر است، بر اساس گزارش رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر بندرعباس در زمینه تحقق بودجه سال 1394، منطقه دو با 108 درصد، بیشترین حجم تحقق درآمد را به خود اختصاص داده و جایگاه اول را در بین مناطق دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز