با حکمی از سوی مدیرعامل آبفای کشور؛

"امین قصمی" مدیرعامل آبفای هرمزگان شد

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۸:۵۵:۴۶
کد خبر: ۳۹۳۲۰۱
امین قصمی مدیرعامل آبفای هرمزگان شد
طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، "امین قصمی" به‌عنوان مدیرعامل جدید، سکان‌دار آبفای هرمزگان شد و خادمی پس از دو دهه خدمت و تلاش صادقانه در صنعت آب و فاضلاب بازنشسته و از مدیریت آب استان خداحافظی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این مراسم خادمی با اشاره به اینکه؛ یکی از شاخص‌های مدیریت جهادی ، همراهی کارکنان و کارشناسان با مدیریت مجموعه است، موفقیت و دستاوردهای ارزنده آب و فاضلاب استان را حاصل تلاش ،همراهی و همدلی کارکنان این شرکت عنوان کرد و گفت: همه تلاشم در طول یازده سال خدمت در آبفای استان در جهت پیشرفت و توسعه این استان و خدمت به مردم بوده است.

وی گفت: آبفای هرمزگان علیرغم خشکسالی  18ساله در استان با تلاش و همت کارشناسان و متخصصان این مجموعه، عملکرد مطلوبی داشته و برنامه‌ریزی دانش‌محور و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ازجمله دستاوردهای شاخص آن این شرکت بوده است. همچنین احداث پروژه‌های آب‌شیرین‌کن و پیشرو بودن آبفای هرمزگان در این زمینه، استفاده از فناوری‌های جدید، ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین و صدور و پرداخت آنلاین قبوض آب برای اولین بار در سطح کشور از دیگر اقدامات مهم این شرکت بوده است.

وی تصریح کرد: تأمین آب در استان با توجه به محدودیت منابع آبی، کار آسانی نبوده و نیست و کماکان نیاز به همراهی مسئولان دارد. خادمی انتخاب قصمی را به‌عنوان مدیرعامل این شرکت را انتخابی شایسته دانست و گفت: وی از نیروهای جوان و توانمند صنعت آب و فاضلاب استان است که امیددارم با تجارب و تخصص بالای خود در مسیر مدیریت آب استان موفق خواهند بود.

در ادامه قصمی مدیرعامل آبفای استان نیز ضمن قدردانی از زحمات، تلاش‌های مجدانه  و حمایت‌های خادمی، تأمین آب و  ارائه خدمات مطلوب به مشترکین را از اولویت‌های این شرکت عنوان کرد و گفت: در این راستا نیازمند ساختار منسجم، نظام‌مند و دانش‌محور هستیم و نقشه راهی که شامل منویات مقام معظم رهبری و اهداف دولت جمهوری اسلامی باشد.

قصمی با تاکید بر لزوم دو اصل مدیریتی شامل منابع انسانی و نظام‌های عملیاتی هر سازمان؛ نیروی سازمانی را از مهم‌ترین سرمایه‌های هر سازمان عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود: با همراهی این سرمایه و حمایت مسئولان کماکان شاهد عملکرد مطلوب آبفای استان باشیم.

مدیرعامل آبفای استان، بهبود چرخه اقتصادی آب را در چارچوب قوانین و با استفاده از ظرفیت‌های موجود و مبتنی بر مدیریت مصرف را از دیگر اهداف مهم این مجموعه اعلام کرد .

وی در پایان با بیان اینکه؛ هم‌اکنون سنگینی این مسئولیت را بر دوش خود احساس می‌کنم، از مسئولان خواست تا همان‌گونه که خادمی را همراهی و حمایت نمودند، وی را نیز حمایت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز