مدیر کمیته امداد حاجی‌آباد:

پرداخت صدقه در حاجی‌آباد الکترونیکی شد

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۱:۲۳
کد خبر: ۳۹۳۲۲۴
پرداخت صدقه در حاجی‌آباد الکترونیکی شد
مدیر کمیته امداد حاجی‌آباد از پرداخت الکترونیکی صدقه در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مسیح‌الله مرادی گفت: در این طرح، صدقات و کمک‌های مردمی به نیازمندان از طریق تلفن همراه با اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و ... انجام خواهد شد.

وی در ادامه به تشریح این طرح و مزیت‌های پرداخت آن اشاره کرد و افزود: مبالغ واریزی نیکوکاران مستقیماً به شماره حساب کمیته امداد وارد می‌شود و کمک‌های مردمی سریع‌تر به دست نیازمندان می‌رسد.

مدیر کمیته امداد حاجی‌آباد به مزیت دیگر این طرح اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه از نظر هزینه‌های جمع‌آوری، تخلیه و نگهداری صندوق‌های صدقات فعلی با مشکلات زیادی مواجه هستیم این موضوع می‌تواند کمک مهمی با توجه به بحث امنیتی و جلوگیری از سرقت احتمالی به کمیته امداد کند.

مرادی با بیان اینکه توسعه مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش از جمله رسالت‌های کمیته امداد است، افزود: طرح‌های مشارکتی این نهاد برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی است.

وی اضافه کرد: هدف از توسعه و مشارکت خیران رفع مشکلات و نیازمندی‌های خانواده‌های زیرپوشش این نهاد است.

مدیر کمیته امداد حاجی‌آباد تصریح کرد: کمیته امداد رابط خوبی بین خیران، نیکوکاران و نیازمندان جامعه است که با حفظ عزت نفس و کرامت محرومان، کمک‌های خیران را به نیازمندان منتقل می‌کند.

مرادی درباره اینکه آیا صندوق‌های فلزی از سطح کشور جمع‌آوری می‌شود، افزود: صندوق‌های فلزی به دلیل اینکه تاکنون نقش مهمی در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مددجویان داشته است به قوت خود باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه سامانه پرداخت الکترونیکی صدقات در اکثر شهرستان‌های استان راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: در این سامانه الکترونیکی امکان پرداخت صدقه، کمک‌های نقدی و غیرنقدی و وجوهات شرعی فراهم شده است.

این مسئول ضمن قدردانی از همه مردم به ویژه خیران و نیکوکاران اضافه کرد: مردم حاجی‌آباد می‌توانند با استفاده از سامانه جمع‌آوری صدقات با شماره#0766*8877* کمک‌های خیرخواهانه و انسان‌دوستانه خود را برای کمک به نیازمندان و مددجویان این نهاد پرداخت کنند.

مرادی نقش این نهاد را در کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه مهم برشمرد و ادامه داد: این نهاد که از بطن انقلاب برخواسته تاکنون نقش مؤثری را در تامین سلامت، توانمندسازی خانواده‌های نیازمند و آسیب‌پذیر ایفا کرده است.

وی تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده این طرح را نیازمند همکاری مردم با کمیته امداد دانست و گفت: امیدواریم این طرح فراگیر شود و بتوانیم ذره‌ای از مشکلات مددجویان را برطرف کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز