فرماندار رودان عنوان کرد:

بسترهای مناسب برای ایجاد فرصت های اشتغال و سرمایه گذاری در رودان فراهم شده است

۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۸:۱۹:۲۳
کد خبر: ۳۹۳۶۸۹
بسترهای مناسب برای ایجاد فرصت های اشتغال و سرمایه گذاری در رودان فراهم شده است
فرماندارشهرستان رودان گفت: با برنامه ریزی صورت پذیرفته بسترهای مناسب برای ایجاد فرصت های اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان رودان فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در رودان، احمد محمودی در جلسه کارگروه تعاون و رفاه شهرستان رودان عملکرد دستگاههای عضو این کار گروه را رضایت بخش دانست و گفت: زمینه های لازم با وجود دو اصل آموزش و حمایت در بحث اشتغال زایی در سطح شهرستان ایجاد شده است.

فرماندار شهرستان رودان خاطر نشان کرد: با همکاری ادارات  صنعت ، معدن و تجارت و کار ، تعاون و رفاه اجتماعی  ،  بیمه سلامت و حضور بانک توسعه تعاون و صندوق کار آفرین امید به عنوان پشتوانه مالی و مرکز آموزش فنی و حرفه ای به جهت ارائه آموزش ها و کسب مهارت لازم بستر مناسب برای ایجاد فرصت های اشتغال و سرمایه گذاری فراهم شده است.

رئیس کارگروه تعاون و رفاه شهرستان رودان تصریح کرد: در سالی که مزین به اقتصاد مقاومتی و اقدام ، عمل است با برنامه ریزی و ارائه پیشنهادات بسیار مناسب و موثر در کارگروه تعاون و رفاه در راستای تحقق فرموده مقام معظم رهبری تلاش شود.

وی با تاکید بر بحث اطلاع رسانی به مردم گفت: فعالیت ها و کارهای قابل قبولی در حوزه های مختلف از جمله ایجاد فرصت های اشتغال با ارائه تهسیلات لازم برای  افراد  متقاضی و همچنین ایجاد فرصت های سرمایه گذاری با توجه به پتانسیل های منطقه انجام شده است که این موارد فرصت آگاه سازی را برای مردم بیشتر می کند.

احمد محمودی در ادامه خواستار بررسی و رصد فعالیت افرادی که تهسیلات دریافت نموده اند در شهرستان رودان شد تا با بررسی دقیق و کارشناسی از علل تحقق و یا عدم تحقق طرح با پروژه های  پیشنهادی ارائه شده ، و برنامه ریزی بهتری در جهت رفع مشکلات صورت گیرد.

فرماندار رودان خطاب به اعضاء کار گروه تعاون و رفاه شهرستان رودان گفت: تحقق بخش اعظمی از منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان رودان مربوط عملکرد  آنهاست و باید نهایت تلاش خود را در این زمینه بکار گیرند.

وی افزود هم اکنون مهمترین دغدغه قشر جوان جامعه اشتغال است که این امر نیز در پرتو فرامین معظم له و کوشش در تحقق اقتصاد مقاومتی برطرف خواهد شد ، و دولت نیز در این راستا از طرح ها و برنامه هایی که این منظور تدوین شده است نهایت حمایت را خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز