جادری در بازدید از گروه های کاری همایش فرصت های سرمایه گذاری:

رونق سرمایه گذاری موجب تقویت کشور می شود

۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۱۹:۴۳
کد خبر: ۳۹۴۲۰۵
رونق سرمایه گذاری موجب تقویت کشور می شود
استاندار هرمزگان گفت: رونق کار بخش خصوصی و سرمایه گذاران موجب تقویت کشور می شود و باید تلاش کنیم تا کشوری پیش رو در سرمایه گذاری باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جاسم جادری در بازدید از گروه های کاری تخصصی دومین همایش فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان استان فرصت ها و ظرفیت های صنعتی و معدنی است، عنوان کرد: هرمزگان در آینده مرکز تجارت در منطقه خواهد بود و سرمایه گذاران می توانند از ظرفیت ها و موقعیت مناسب این استان برای سرمایه گذاری استفاده کنند.

وی ادامه داد: ما برای حمایت و رفع مشکلات سرمایه گذاران آمادگی کامل داریم و برداشته شدن تحریم ها نیز فرصت مناسبی را برای سرمایه گذاری در هرمزگان فراهم کرده است.

استاندار هرمزگان به ظرفیت های کشاورزی و شیلاتی استان هرمزگان اشاره کرد و افزود: در این زمینه با به کارگیری ظرفیت ها، هرمزگان می تواند علاوه بر تامین مایحتاج داخلی، محصولات کشاورزی و شیلاتی خود را به کشورهای همسایه صادر و نیازها آنها را نیز تامین کند که این امر با مشارکت بخش خصوصی محقق می شود.

جادری با بیان اینکه صاحبان سرمایه می توانند چرخ اقتصاد کشور را به حرکت درآورند، تصریح کرد: رونق کار بخش خصوصی و سرمایه گذاران موجب تقویت کشور می شود و باید تلاش کنیم تا کشوری پیش رو در سرمایه گذاری باشیم.

گروه های کاری صنعت و معدن، کشاورزی و شیلات، حمل و نقل، گردشگری و عمران و انرژی در قالب دومین همایش فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگان تشکیل و به معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری هرمزگان به سرمایه گذاران پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز