قائم مقام نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان هرمزگان؛

سپاه بدنه ای از مردم دارد که در دلهای آنهاست

۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۴:۱۲
کد خبر: ۳۹۴۸۸۰
سپاه بدنه ای از مردم دارد که در دلهای آنهاست
به مناسبت روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جمعی از روحانیون اهل سنت استان هرمزگان به اتفاق قائم مقام نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان هرمزگان با فرماندهی محترم سپاه امام سجاد (ع) در استان دیدار کرده و سالروز تاسیس سپاه پاسداران ، روز سبزقامتان امام خمینی (ره)و یاران رهبر عزیز انقلاب را تبریک گفته و از زحمات آنان تقدیر و تشکر کردند .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این دیدار ابتدا قائم مقام نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان هرمزگان جناب حجت الاسلام محمد مریدی به ایراد کلام پرداخت و گزارشی از عملکرد روحانیون اهل سنت استان را نسبت به جامعه و فعالیت مستمر این حوزه در بسیج روحانیون را به جناب سردار ترابی عرض نمودند .

ایشان در ادامه سالروز تاسیس سپاه پاسداران را تبریک گفته و زحمات ایشان در راه وحدت و اتحاد مردمی تشکرنمودند و گفتند : سپاه با وجود و ماهیت خود چنان در قلب مردم نفوذ کرده است که تمام مردم در هر قشر و آئینی او را دوست دارند و برای آن خدمت میکنند .

محمد مریدی در ادامه به لزوم بسیج روحانیون اشاره نمود و گفت : روحانیون نیز در قالب بسیج روحانیون همپای دیگر بسیجیان برای تروج دین اسلام تلاش میکنند ، روحانیون اهل سنت استان نیز با وفاق و اعتماد کامل به بسیج و سپاه پاسداران برای این نیروی مردمی تلاش و همت خود را برای نابودی دشمنان اسلام و ایران عزیز گذاشته اند واین کار کمی نیست .

شیخ پوازی یکی از میهمانان این جلسه و امام جماعت روستای لافت قشم نیز به نمایندگی از روحانیون از سردار ترابی نسبت به توجه ایشان به روحانیون اهل سنت تشکر کرده و سالروز تاسیس سپاه پاسداران را به ایشان تبریک گفتند .

شیخ عالی زاده امام جمعه اهل سنت شهرک توحید نیز به نمایندگی از روحانیون اهل سنت سالروز تاسیس سپاه و تولد امام علی (ع) را تبریک گفته و با اشاره به بسیج مردمی گفت : همه ما بسیجی هستیم و زحمات سپاه در این زمینه را نمی توان نادیده گرفت که توانست نیروهای مردمی را برای یک هدف واحد که همان دفاع از ارزشها و دین مبین اسلام است متحد و ایجا نماید .

سردار ترابی فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) نیز با عرض خوش آمد به همه روحانیون اهل سنت استان از زحمات آنان تشکر نمود وگفت :  برای سپاه پاسداران همه محترم هستند و جامعه هرمزگان برای سپاه یکی و مساوی است  . جامعه اهل سنت استان به صورت ویژه نیز از جاسک تا پارسیان برای سپاه و عزیز است ، سپاه برای تمام اقشار استان است و برای رسیدن به آسایش تمام مردم استان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود .

ایشان در ادامه از روحانیون اهل سنت تشکر کرد و گفت : انتظار میرود که روحانیون اهل سنت  با تلاش خود در این زمینه مردم را به سپاه بیشتر آشنا کنند تا بتوانیم همه  با هم جزئی از سربازان مقام معظم رهبری و خادم مردم استان باشیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز