معاون پژوهش ناحیه یک بندرعباس:

آغاز پذیرش سرباز معلم برای خدمت در مدارس روستایی

۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۰:۰۹
کد خبر: ۳۹۵۷۶۸
آغاز پذیرش سرباز معلم برای خدمت در مدارس روستایی
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس گفت: ثبت‌نام سرباز معلمین واجد شرایط از تاریخ 30 فروردین‌ماه سال جاری شروع و تا 6 اردیبهشت‌ماه 95 به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، مسلم بازیارنسب ضمن اشاره به بخشنامه ارسالی وزارت آموزش‌وپرورش و اداره کل آموزش‌ و پرورش استان هرمزگان با موضوع جذب سرباز معلم، اظهار داشت: جذب سرباز معلم ذر هشت رشته؛ تعمیر موتور خودرو،عربی، معارف، ریاضی، علوم اجتماعی، تربیت‌بدنی، کامپیوتر و برق با مدارک لیسانس و فوق‌لیسانس از تاریخ 30 فروردین‌ماه سال جاری شروع‌شده و تا 6 اردیبهشت‌ماه 95 به پایان خواهد رسید.

وی افزود: آموزش‌وپرورش ناحیه یک از بین افراد ثبت‌نامی و واجد شرایط تعداد 11 نفر را پذیرش و برای تدریس در مدارس روستایی و دورافتاده سازمان‌دهی خواهد کرد.

بازیارنسب دارا بودن مدرک لیسانس و فوق‌لیسانس را برای متقاضیان سرباز معلم ضروری دانست و تأکید کرد که از افراد با مدرک پایین‌تر ثبت‌نام به عمل نمی‌آید.

این مسئول بیان کرد: کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، مدرک تحصیلی یا تأییدیه آن، برگ اعزام به خدمت دارای تاریخ اعزام و پوشه رنگ آبی ازجمله مدارک موردنیاز برای متقاضیان بشمار می‌آید.

 معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس خاطرنشان کرد: چنانچه کسانی قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌ها رادارند بهتر است در این طرح شرکت نکنند چراکه اولویت به‌کارگیری نیروها عمدتاً در مدارس روستایی و صعب‌العبور خواهد بود و بعداً با مشکلات متعددی در خصوص ترخیص و پرداخت هزینه‌های دوره‌های آموزشی گذرانده شده مواجه خواهند شد.

بازیارنسب بابیان اینکه افراد متقاضی باید دفترچه اعزام به خدمت آن‌ها در تیرماه و شهریورماه باشد، اظهار داشت: مدت خدمت سرباز معلمان 2 سال تمام خواهد بود و مدارک کسر خدمت آنان پذیرفته نخواهد گردید

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز