رئیس دادگستری کل استان هرمزگان:

دادگاه عمومی شهرستان سیریک افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۵:۵۰
کد خبر: ۳۹۶۶۳۳
دادگاه عمومی شهرستان سیریک افتتاح شد
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از افتتاح و راه اندازی دادگستری و دادگاه عمومی در شهرستان سیریک به عنوان یک دستاورد مهم در جهت تحقق عدالت آسان برای شهروندان شریف این شهرستان از استان نام برد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دادگستری و دادگاه عمومی شهرستان سیریک با حضور حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این شهرستان  افتتاح وآغاز به کار نمود.

با افتتاح دادگستری سیریک ،از این پس مردم شریف این شهرستان به منظور رسیدگی به مسائل حقوقی و قضایی خویش نیازی به مراجعت به شهرستان های همجوار نداشته و به کلیه مسائل قضایی ایشان در دادگستری این شهرستان رسیدگی خواهد شد.

شایان ذکر است مردم شهرستان سیریک پیش از افتتاح  و راه اندازی دادگستری این شهرستان به منظور رسیدگی به مسائل حقوقی و قضایی خود به دادگستری شهرستان میناب مراجعه می نمودند.

براساس این خبر در مراسم افتتاح و شروع به کار  دادگستری شهرستان سیریک،علاوه بر رئیس کل و معاونین دادگستری استان ، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه شهرستان سیریک ، مبارکی فرماندار ،علماء اهل تشیع و تسنن و تنی چند از مسئولان محلی حضور داشتند و  مجید حسین قلی به عنوان رئیس دادگستری و دادگاه عمومی سیریک معرفی گردید.  

حجت الاسلام والمسلمین اکبری،رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: در گذشته و پیش از افتتاح و راه اندازی دادگستری سیریک ، پرونده های قضایی  مربوط به این شهرستان در دادگستری شهرستان میناب رسیدگی می گردید که از این پس و  با راه اندازی دادگستری شهرستان سیریک امیدواریم بتوانیم در  جهت کاهش روند  اطاله دادرسی به موفقیت های  بیشتری دست یابیم.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، شهرستان سیریک را از نظر آمار جرم و جنایات یکی از امن ترین شهرستانهای استان برشمرد و در ادامه ابراز امیدواری نمود: با افتتاح و راه اندازی دادگستری در این شهرستان و با همکاری دیگر دستگاهای انتظامی و امنیتی ضریب امنیت در این شهرستان ارتقاء یابد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، با اعلام این مطلب که سهولت در امر مراجعات مردم استان هرمزگان به دستگاه قضایی ، اولویت دادگستری کل استان هرمزگان می باشد ؛ازافتتاح و راه اندازی دادگستری و دادگاه عمومی در شهرستان سیریک  به عنوان یک  دستاورد مهم در جهت تحقق عدالت آسان برای شهروندان شریف این شهرستان از استان نام برد  و  در ادامه ابراز امیدواری نمود ؛ با هماهنگی و همکاری هر چه بیشتر میان دادگستری سیریک و سایر دستگاه های اجرایی این شهرستان،بخش مهمی از مسائل و مشکلات حقوقی مردم برطرف  گردد.

 حجت الاسلام والمسلمین اکبری ،در پایان از همکاری علماء، خیرین و مسئولین اجرایی شهرستان سیریک در  احداث و تجهیز  ساختمان دادگستری این شهرستان  قدردانی کرد  و ابرازی امیدواری نمود این  روند همکاری با دادگستری سیریک ادامه یابد .

نظر شما