استاندار هرمزگان در آیین تجلیل از کارگران نمونه:

اساس رسیدن به اقتصاد مقاومتی در بازوان جامعه کارگری است

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۶:۱۸
کد خبر: ۳۹۷۲۳۱
اساس رسیدن به اقتصاد مقاومتی در بازوان جامعه کارگری است
استاندار هرمزگان در جشنواره بزرگ امتنان از کارگران نمونه استان با بیان اینکه چرخ اقتصاد مملکت با بازوان پرتوان کارگران می‌چرخد، گفت: این قشر تلاشگر ستون اصلی اقتصاد مقاومتی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،"جادری"در این مراسم که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی، نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی، تعاونگران و کارگران برگزار شد، با اشاره به اینکه طی سالیان گذشته چه قبل و چه بعد از انقلاب، اداره کشور بر پایه اقتصاد تک محصولی بوده، اظهارداشت: در سالهای اخیر بر اساس آمار، میزان وابستگی به درآمد نفت کمتر شده است به طوریکه در برنامه ششم توسعه اقتصادی که در حال تدوین است و به تصویب رسیده، اساس کار بر پایه برنامه ریزی و خارج شدن از تک محصولی است و این حاصل نمی شود مگر با تلاش کارگران و جامعه عظیم کارگری که چرخ اقتصاد کشور را می چرخانند.

وی ادامه داد: از سال89 که ایده اقتصاد مقاومتی از طرف مقام معظم رهبری مطرح و مفاهیم اقتصادی بیان شد، دشمن نتوانست در برابر اراده و تلاش ملت ایران به اهداف خویش برسد.

جادری بیان داشت: امسال نیز با درایت مقام معظم رهبری که بنام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده است باید تلاش بیشتری در جهت تولید کرد تا بتوان اهداف اقتصادی را تبیین و عملیاتی نمود و به سمت شکوفایی جامعه کارگری و کارفرمایی با برنامه های نوین اقتصادی رفت.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کار کردن، همسان و همتراز  جهاد در راه خداست همانند کسی که به جنگ و جهاد در راه دفاع از خاک و ناموس خود می پردازد، کارگران نیز در این راستا عمل می کنند زیرا با کار و تلاش خود از عزت و سربلندی یک ملت  دفاع می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز