نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس؛

تأثیر هنر بیشتر از هر ابزار و رسانه ای است

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۶:۱۴
کد خبر: ۳۹۷۲۴۶
تأثیر هنر بیشتر از هر ابزار و رسانه ای است
نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس در جمع هنرمندان تئاتر هرمزگان گفت : تأثیر هنر بیشتر از هر ابزار و رسانه ای است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،حضرت آیت ا... غلامعلی نعیم آبادی ضمن ابراز خرسندی از حضور هنرمندان تئاتر استان و دیدار با آن ها به مناسبت اردیبهشت تئاتر هرمزگان افزود : هنرمندان قشر زحمت کش ، خلاق و حساس جامعه هستند که به خوبی نقاط و ضعف شرایط و جامعه را درک و در پی حل آن هستند.

وی به جایگاه والای هنر اشاره کرد و گفت : هنری که دارای درون مایه و محتوای با ارزش، فاخر و جذاب باشد از تأثیر گذاری زیادی بر مردم و جامعه برخوردار است و از این لحاظ می تواند در گسترش فرهنگ بومی، محلی و اسلامی از آن استفاده فراوان برد.

نماینده ولی فقیه هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در ادامه اظهار داشت : در بسیاری از مواقع تأثیرگذاری یک کار هنری بیشتر از صدها سخنرانی است زیرا هنر از ابزار و ظرفیت های مختلف و موجود برای انتقال پیام استفاده می کند.

نعیم آبادی ، همدلی ، اتحاد، کوشش ، مطالعه را از ضرورت های یک هنرمند آگاه و با بصیرت دانست و بیان کرد : هنرمند باید نسبت به اتفاقات اطراف خودآگاه و هوشیار باشد و در شرایط حساس و خطیر بهترین و درست ترین راه را انتخاب کند زیرا اکثر مردم جامعه در بیشتر مسائل و رخدادها نگاهشان به حرکت های هنرمندان است.

وی در پایان از تلاش هنرمندان نمایش استان تقدیر و تشکر کرد و خواهان ارتباط بیشتر این قشر با مردم و شناخت نیازهای جامعه شد.

در این دیدار که با هماهنگی و همکاری انجمن نمایش هرمزگان صورت گرفت گزارش کاملی از وضعیت تئاتر استان مطرح و ارائه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز