اهمیت دادن به آموزش کارکنان راندمان کاری را بالا می برد

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۳:۰۰
کد خبر: ۳۹۷۲۷۰
اهمیت دادن به آموزش کارکنان راندمان کاری را بالا می برد
سنایی مدیر کل هماهنگی و امور اجرایی توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد کشور در جمع معاونین ، مدیران و روسای کمیته امداد هرمزگان گفت : اهمیت دادن به آموزش کارکنان راندمان کار را بالا می برد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سنایی مدیر کل هماهنگی و امور اجرایی توسعه مشارکت های مردمی افزود : اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل منویات مقام معظم رهبری است که در سال 95 نیازمند اقدام و عمل است . یک سال از تغییر و تحول در امداد گذشت و زیر ساخت های امداد تغییر کرده که از باب خدمت رسانی به محرومین انجام شده است.

 وی افزود : سرعت خدمت رسانی باید بیشتر شود و در مسیر این چابک سازی باید گره ها و موانع بر طرف گردد.

سنایی با اشاره به اهمیت جایگاه منابع انسانی خاطر نشان کرد : باید با تلاش امدادگران و همت مردم در مراکز نیکوکاری و هر محله مشکلات محرومین به دست مردم رفع شود ، باید از تمام ظرفیت کمی و کیفی و پتاسیل های هر استان در جهت رفع فقر استفاده شود مشتری مداری و مشترک یابی ، گزارش کار به خیرین و مستند سازی از اهمیت زیادی برخوردار  هستند .

در ادامه مرتضی موصلی مدیر کل کمیته امداد استان ، الویت های کار در توانمند سازی با محور اشتغال ، توسعه مشارکت های مردمی در قالب مراکز نیکوکاری – مسکن نیازمندان – مددکار محوری و برنامه ی فرهنگی و زیارتی مددجویان را عنوان کردند.

وی افزود : افزایش اعتماد عمومی در بهره گیری از ظرفیت های موجود تاثیر گذار است و باید همه کارکنان حس مشارکتی داشته باشد و همه حوزه ها باید در توسعه مشارکت های مردمی ورود پیدا کنند.

در ادامه مدیرکل هماهنگی و اجرایی مشارکت های مردمی به پرسش های مدیران و معاونین در جهت سرعت بخشیدن  به روند توسعه مشارکتهای مردمی و مراکز نیکوکاری پاسخ دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز