مدیر کل کمیته امداد استان گفت:

ایجاد اشتغال موجب خودکفایی مددجویان می شود

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۱۵:۲۵
کد خبر: ۳۹۷۶۹۳
ایجاد اشتغال موجب خودکفایی مددجویان می شود
نشست تخصصی مدیران امدادی با حضور2 تن ازنمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با حضور همکاران امدادگر در کمیته امداد هرمزگان برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مدیر کل کمیته امداد استان در خصوص عملکرد این نهاد در حوزه های اشتغال ، فرهنگی و آموزشی به ارائه گزارش پرداخت .

مرتضی موصلی با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال در راستای توانمندسازی و در نتیجه خودکفایی مددجویان  خاطر نشان کرد : در سال گذشته به همت همکاران امدادگر و کمک های خیران اشتغال مددجویی در زمینه های کشاورزی ، صنایع تولیدی و دریایی به نحو احسن انجام شده است .

وی افزود : در سال 94 زمینه اشتغال مددجویان در عرصه های غواصی ، ملوانی ، طرح های پرورش زنبور عسل ، ماهی و میگو ، شتر مرغ و قارچ ایجاد شده است .

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان گفت : همچنین برای خودکفایی مددجویان تعدادی تراکتور و تاکسی از محل اعتبارات قرض الحسنه بانکی و منابع امدادی  به آن ها واگذار شده است .

 ذوالقدرنماینده ی مردم میناب و رودان نیز در نشست تخصصی مدیران امدادی  گفت: دستگیری از فقرا و ضعفا امری فراتر از وظیفه های تعریف شده می باشد و زمینه ساز خیر و برکت برای آن ها است .

هاشمی تختی نماینده مردم بندرعباس ، حاجی آباد ، قشم ، خمیر  در مجلس شورای اسلامی در این نشست ضمن قدردانی از تلاش های امدادگران کمیته امداد یادآور شد : ما نمایندگان برای تحقق منافع استانی با هم هماهنگ و هم دل هستیم و از تمامی ظرفیت های منطقه برای توسعه ، پیشرفت و آبادانی هرمزگان استفاده می کنیم .

نظر شما