صابری اعلام کرد؛

آغاز تعمیرات اساسی تجهیزات استراتژیک بندرلنگه

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۳۴:۰۳
کد خبر: ۳۹۷۷۰۶
آغاز تعمیرات اساسی تجهیزات استراتژیک بندرلنگه
مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه از آغاز پروژه تعمیرات اساسی تجهیزات استراتژیک در این بندر با استفاده از توان و دانش متخصصان داخلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "محمود صابری" طی اظهاراتی به توسعه فعالیت های بندرلنگه و لزوم فعالیت مستمر تجهیزات کاربردی در این بندر اشاره کرد و گفت: اجرای پروژه تعمیرات اساسی تجهیزات استراتژیک شامل دو دستگاه جرثقیل "فانتوزی" و " لیبهر" هر کدام با ظرفیت تخلیه و بارگیری 60تن کالا در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بهره گیری از توان و دانش متخصصان داخلی و همچنین حمایت از صنایع بومی به عنوان رویکرد اساسی در انجام این پروژه ارجح امور قرارگرفته است.

به گفته صابری، پروژه تعمیرات جرثقیل های  بندر لنگه با رقمی بالغ بر 4 میلیارد و 780 میلیون ریال در بازه زمانی سه ماهه از ابتدای اردیبهشت ماه جاری آغاز شده و تا پایان تیرماه ادامه می یابد .

مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه ابراز امیدواری کرد، در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و  بهره مندی از دانش نیرو های مجرب داخلی بتوانیم  با تامین بخشی از تجهیزات مورد نیاز  بندر، خروج ارز از کشور  را در شرایط فعلی کشور کاهش دهیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز