معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد هرمزگان :

خیران در سال گذشته ۲۷۰ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۱۸:۲۲
کد خبر: ۳۹۷۷۹۶
خیران در سال گذشته ۲۷۰ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد هرمزگان گفت : خیران 270 میلیارد ریال در سال گذشته به نیازمندان کمک کردند .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، تراهی در نشستی که با حضور مدیران و معاونان کمیته امداد هرمزگان برگزار شد به ارائه گزارشی در خصوص  کمک های مردمی جمع آوری شده توسط نیکوکاران ، خیران و حامیان پرداخت.

وی خاطر نشان کرد : در سال گذشته مبلغ 27 میلیارد ریال کمک های مردمی از سرفصل های اطعام و اکرام ایتام ،جشن عاطفه ها ، زکات ، زکات فطریه ، طرح محسنین ، طرح مفتاح الجنه ، صدقات و سایر بخش ها جمع آوری شده است که در راه ارائه خدمات آموزشی ، درمانی ، درمانی ، ایجاد شغل ، تهیه مسکن ، جهیزیه و ازدواج مددجویان هزینه شده است .

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد هرمزگان ضمن ابراز خرسندی از مشارکت مردم نیکوکار در سال گذشته در راستای ارائه ی خدمات به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد خاطر نشان کرد : یکی از مهمترین برنامه ها وطرح های اجرایی در سال 94 ، واگذاری خدمات حمایتی کمیته امداد به مراکز نیکوکاری در محلات می باشد که با استقبال خوب مراکز نیکوکاری و حسن انجام عمل از سوی خیران و داوطلبان برای مددکاری افتخاری  مواجه شدیم .

تراهی گفت : ایجاد کارگروه حمایتی در دفتر استان ، شناسایی مددکاران افتخاری ، آموزش مددکاران افتخارای به صورت تئوری و میدانی و نیز تخصیص پرونده های مددجویان به مددکاران افتخاری و پیگیری پرونده ها توسط آن ها از جمله اقدامات و مراحل واگذاری خدمات حمایتی کمیته امداد به مراکز نیکوکاری محله ها می باشد .

وی افزود : از دیگر طرح هایی که در سال گذشته معرفی شده است و پیگیری اقدامات اولیه اجرایی آن از سال 95 آغاز شده است " طرح سامانه آنی پرداخت "USSD" می باشد که لازم است در خصوص اطلاع رسانی و ترویج این اقدامات لازم انجام شود .

نظر شما