با حضور استاندار هرمزگان؛

کارگران نمونه و بازنشستگان آبفای هرمزگان تجلیل شدند

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۹:۴۸
کد خبر: ۳۹۸۷۸۰
کارگران نمونه و بازنشستگان آبفای هرمزگان تجلیل شدند
در ضیافت بهاره خانواده بزرگ آب و فاضلاب هرمزگان، کارگران نمونه ، خانواده های معظم شهداء و بازنشستگان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این ضیافت که به مناسبت گرامیداشت هفته "کار و کارگر" و تجلیل از کارگران نمونه ، خانواده های معظم شهداء و بازنشستگان آب و فاضلاب برگزار شد، از تلاش های ارزنده خادمی مدیرعامل سابق این شرکت نیز قدردانی شد.

در این مراسم استاندار هرمزگان ضمن گرامیداشت روز کارگر و مناسبت های پیش رو ، تجلیل و  قدردانی از قشر پرتلاش کارگر را نیکو خواند و گفت: امروز بهترین کار خدمت به مردم است و وظیفه ما مسئولان تا زمانی که توان و قدرت داریم، خدمت است که در این مسیر بار اصلی تلاش و کوشش بر دوش کارگران زحمت کش است.

جادری، همجنین از تلاش های خادمی در اجرای طرح های بزرگ آبرسانی و تامین آب استان در شرایط بحرانی قدردانی کرد  و اظهار امیدواری نمود: با  توان بالای مهندسی و مدیریت توانمند قصمی بیش از پپیش شاهد عملکرد مطلوب صنعت آب و فاضلاب استان باشیم.

قصمی: کارگران؛ نیروی محرکه چرخه اقتصاد

"امین قصمی" مدیرعامل آبفای هرمزگان نیز در این مراسم ضمن تبریک روز "کارگر"، اظهار داشت: ترویج فرهنگ کار ، تلاش، و حرکت می تواند تضمین کننده پیشرفت هر جامعه ای باشد و کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه‌‏ای در این عرصه به خصوص در سال "اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل" دارد.

وی افزود:  با توجه به منویات مقام معظم رهبری، ایجاد حماسه اقتصادی و سیاسی سرلوحه فعالیت هر شرکت و نهادی است و ایجاد حماسه اقتصادی نیز فقط درسایه تلاش بی دریغ کارگران محقق می شود.

قصمی در ادامه ، تأمین آب و  ارائه خدمات مطلوب به مشترکین را از اولویت‌های این شرکت عنوان کرد و با تاکید بر لزوم دو اصل مدیریتی شامل منابع انسانی و نظام‌های عملیاتی هر سازمان؛ نیروی انسانی را از مهم‌ترین سرمایه‌های هر سازمان دانست که می توان با استفاده از فرصت اندیشه و بازوان توانمند این قشر ، توسعه و پیشرفتی دو چندان سازمان را محقق کرد.

شایان ذکر است؛ در این مراسم از بانوان این مجموعه نیز با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد. همچنین برگزاری مسابقه نقاشی ، نمایش و اجرای زنده خوانندگان هرمزگان از جمله برنامه های این جشن بود

نظر شما