مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

تبدیل خلیج فارس به مرکز فرهنگی منطقه

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۱:۰۶:۰۶
کد خبر: ۳۹۸۸۰۱
تبدیل خلیج فارس به مرکز فرهنگی منطقه
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان: با شکل گیری بنیاد ملی خلیج فارس ، این حوزه به مرکز فرهنگی منطقه تبدیل می شود .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علیرضا درویش نژاد در اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس از اهتمام و توجه ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به برنامه های فرهنگی  و هنری مرتبط با خلیج فارس تقدیر و تشکر کرد و گفت : بنیاد ملی خلیج فارس بهترین مرکز و مرجعی برای حفاظت از سرمایه های فرهنگی این منطقه وسیع و بزرگ است.

وی افزود : پراکندگی در فعالیت های این حوزه باعث شده بسیاری از برنامه ها اثر بخشی لازم نداشته باشند اما با راه اندازی بنیاد ملی خلیج فارس زمینه و بستر برای  برنامه ریزی بلند مدت و هدف دار مهیا می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان به برنامه های اجرا شده اشاره کرد و بیان داشت: همایش اندیشمندان و پزوهشگران خلیج فارس، انتخاب کتاب سال خلیج فارس، افتتاح موزه نقشه خلیج فارس، اهتزاز پرچم ایران بر فراز قلعه پرتغالی ها ی هرمز، فستیوال موسیقی اقوام خلیج فارس، مسابقه ویدئو ١٥ ثانیه ای، اکران فیلم جزیره رنگین و ده ها برنامه دیگر به بهترین شکل ممکن در هرمزگان برگزار شد.

وی علاوه بر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از استاندار هرمزگان و سایرمسئولان، اهالی رسانه و هنرمندان تقدیر و تشکر کرد .

علاوه بر سخنرانی ها ، در مراسم اختتامیه برنامه های متنوع فرهنگی هنری توسط هنرمندان همچون سمفونی خلیج فارس، موسیقی محلی جزیره هرمز، رونمایی از کتب سال خلیج فارس و... اجرا و برگزار شد که مورد استقبال عموم قرار گرفت.

گفتنی است : ششمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس در تالار شهید آوینی بندرعباس با تجلیل و تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز