مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان:

معلمان بسترساز توسعه متوازن و همه جانبه جامعه هستند

۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۲۱:۲۳
کد خبر: ۳۹۹۷۷۱
معلمان بسترساز توسعه متوازن و همه جانبه جامعه هستند
مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان با تاکید بر اینکه معلمان بسترساز توسعه متوازن و همه جانبه جامعه هستند، اظهار کرد: معلمان بسترساز توسعه متوازن و همه جانبه جامعه هستند و مأموریت معلمین حفظ دستاوردهای انقلاب و اصول تعلیم تربیت است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی کرمپور در جمع فرهنگیان منطقه رودخانه افزود: امسال سال با محوریت اجرای برنامه های سند تحول بنیادین تمام برنامه های آموزش و پرورش با این رویکرد همراه است و سعی تمام این است که تولیدات و رویکردهای و برنامه ها از شکل نمادین وسنتی به سمت کیفی بودن و فرآیندی بودن تغییر یابد.

وی اداهم داد: در این راستا دستور کار سال 95 در استمرار برنامه های سال گذشته  استفاده از همه ظرفیت های ممکن  برای توسعه دانش و اخلاق دانش آموزان و فرهنگیان است.

کرمپور ، معلمین را منشاء بهترین خدمات و معدن بهترین اثرات در آموزش و پرورش دانست و با اشاره به دستاوردهای آموزش و پرورش رودخانه، افزود:ابتکار اداره آموزش و پرورش منطقه رودخانه در دعوت از روسای سابق اداره آموزش و پرورش رودخانه کاری نو و خلاقانه دانست .

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان درباره آخرین وضعیت مطالبات فرهنگیان اظهار داشت: با نظر ویژه ریاست محترم جمهور و وزیر محترم مطالبات فرهنگیان عزیز شامل اضافه تدریس همکاران شاغل، حق التدریس و عیدی نیروهای حق التدریس و آزاد، پاداش پایان خدمت همکاران قشم و کیش، جذب نوبت دوم مدیران، حق الزحمه امتحانات نهایی، حقوق سربازان معلم و نیروهای قراردادی  قبل از شروع هفته بزرگداشت مقام معلم، به حساب همکاران عزیز واریز شد.

 وی در ادامه راجع به برنامه های آتی و مهم آموزش و پرورش استان اظهار داشت: تمام تلاشمان را خواهیم کرد که سیاست های کلی حاکم بر وزارت آموزش و پرورش را برش استانی بزنیم و به صورت بومی عملیاتی کنیم و با نگاهی ویژه به توسعه مشارکت های مردمی، استفاده از ظرفیت های فرابخشی، کارهای مهمی همچون عملیاتی کردن مصوبات شورای آموزش و پرورش، استفاده هر چه بهتر از خیرین عزیز، توسعه و کیفی سازی مراکز و مدارس غیر دولتی را سرلوحه بر نامه های خود داریم.

در این جشن که برنامه های مختلفی همچون سرود و شعر دانش آموزی و پخش کلیپ اجرا شد، از 25 معلم نمونه استانی، منطقه ای، رتبه های برتر جشنواره های فرهنگی، ادبی و هنری، جشنواره پرسش مهر ریاست جمهور و 11 رییس، سرپرست و کفیل سابق اداره آموزش و پرورش منطقه ای رودخانه در سالهای 65 تا 93 تقدیرشد.

نظر شما