در راستای گرامیداشت هفته کار و کارگر؛

معرفی یک واحد و کارگر هرمزگانی بعنوان نمونه منطقه ای کشور

۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۹:۱۳:۵۳
کد خبر: ۴۰۰۱۷۴
معرفی یک واحد و کارگر هرمزگانی بعنوان نمونه منطقه ای کشور
در راستای گرامیداشت هفته کار و کارگر، یک واحد تولیدی و کارگر هرمزگانی بعنوان نمونه منطقه ای کشور معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی هرمزگان افزود: با توجه به بررسی های انجام شده توسط کمیته ارزیابی و داوری بیست و هفتمین جشنواره ملی امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید،"فرزاد بابازاده" از شرکت نفت بندرعباس بعنوان کارگر نمونه و "غلامرضا القاضی" از شرکت نفت پاسارگاد بعنوان واحد نمونه منطقه شش کشور در سال گذشته انتخاب و معرفی شدند.

سلیمی در حاشیه تقدیر از این واحد تولیدی و کارگر نمونه که در دفتر وی صورت گرفت، بیان داشت: در فرایند انتخاب کارگران نمونه که از شهریورماه سال گذشته آغاز شد، بیش از یکهزار و 200 نفر در سامانه ثبت نام کردند که پس از تشکیل کمیته داوران و بازدید از شرکت ها، این افراد بعنوان نمونه منطقه ای انتخاب شدند.

وی ضمن ابراز خرسندی از این انتخاب، اظهار داشت: هر ساله از استان هرمزگان کارگر یا گروههای کاری نمونه ملی معرفی می شود که امید است در سال های بعد این رتبه ها حفظ شود.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، آمادگی این اداره کل را در جهت همکاری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان اعلام کرد.

وی ملاک جذب نیروی کاری در مناطق غرب استان هرمزگان را شایستگی  ذکر و تاکید کرد: سهم نیروهای بومی منطقه نیز در این مناطق باید دیده شود.

در پایان از کارگر و واحد تولیدی نمونه با اهدای تندیس تقدیر شد.

نظر شما