در بازدید رئیس بسیج سازمان شیلات ایران از بسیج شیلات هرمزگان مطرح شد:

جایگاه بسیج در اداره کل شیلات هرمزگان ستودنی است

۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۰۷:۵۶:۱۴
کد خبر: ۴۰۰۶۰۶
جایگاه بسیج در اداره کل شیلات هرمزگان ستودنی است
رئیس بسیج سازمان شیلات ایران در بازید خود از دفتر بسیج شیلات هرمزگان و همچنین دیدار با بسیجیان این اداره کل گفت:با توجه به اقدامات اخیر شیلات هرمزگان در رابطه با این مهم میتوان گفت، جایگاه بسیج در اداره کل شیلات هرمزگان ستودنی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حسینی با بیان اینکه  بسیج در مجموعه سازمان شیلات ایران و به ویژه اداره کل شیلات هرمزگان دست آوردهای خوبی  داشته است که نشانه استفاده از فرهنگ و تفکر بسیجی در مجموعه سازمان شیلات ایران است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر به بهره مندی بیشتر از بسیج متخصصین و کارمندان در ادارات گفت :در همین راستا در 31 استان کانون های تخصصی تشکیل شده است که در راس آنها ر یاست سازمان شیلات ایران قرار دارد.

وی افزود : در همین راستا آئین نامه های لازم و مرتبط تدیون ،چندین جلسه لازم و مرتبط بر گذار شده و همچنین احکام صادر شده است و امید است با توجه به پیگیری های مجموعه سازمان شیلات ایران در سارسر کشور شاهد رشد و ارتقای چشمگیری در این رابطه باشیم.

وی تدوین فرهنگ بسیجی،استفاده از ظرفیت های برون سازمانی،بهره مندی از نیروی معنوی بسیج، تسهیل سیاست های وزارت جهاد کشاورزی به ویژه سازمان شیلات ایران،ارتقای سطح علمی و تبادل تجره از اهم ویژگی های بسیج تخصصی شیلات ایران خواند.

شایان ذکر است بسیج هرمزگان در سال 1394 بعد از حدود بیست سال بحمایت های مدیرکل شیلات هرمزگان و کارکنان مجددا به صورت رسمی فعال شد و در حال حاضر بیش از 90 درصد کارکنان شیلات هرمزگان به عضویت بسیج شیلات هرمزگان در آمده اند.

نظر شما