شکاری رییس دانشگاه علو م پزشکی هرمزگان؛

سه بیمارستان بزرگ دانشگاهی در بندرعباس ساخته می شود

۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۱:۴۵
کد خبر: ۴۰۱۴۳۵
شکاری رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان در حاشیه دومین همایش برنامه تحول نظام سلامت از آغاز ساخت پروژه های بزرگ بهداشتی درمانی در هرمزگان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، شکاری افزود: ساخت بیمارستان 500 تخت خوابی آموزشی درمانی که توسط ، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی پیگیری می شود ، به صورت فاینانس " تأمین منابع مالی طرح‌های تولیدی توسط مؤسسات مالی" با مشارکت شرکت های خارجی تا پایان سال عملیات ساخت آن آغاز می شود . هرمزگان به عنوان پنج استان منتخب وزارت بهداشت است ، که موفق به ساخت بیمارستان با استفاده از شرکت های خارجی خواهد شد.

وی با اشاره به کند بودن پروژه بیمارستان آموزشی درمانی پردیس که بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است گفت: بزودی با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و استانداری هرمزگان نسبت به ساخت این بیمارستان اقدام خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان با اشاره به مرکز پرتو درمانی امید بندرعباس و لزوم  ارائه خدمات هر چه بهتر به بیماران ابراز کرد : امیدواریم تا سه ماه آینده دستگاه دوم شتاب دهنده خطی با انرژی بالا که تنها ترین دستگاه در جنوب کشور محسوب می شود ، وارد استان شود . با توجه به اینکه استانهای همجوار از این مراکز مجهز برخوردار نیستند ، لذا مرکز پرتو درمانی امید بندرعباس پذیرای بیمارانی که از استانهای بوشهر ، سیستان بلوچستان ، جنوب شرق استان کرمان و جنوب غرب استان فارس ، به استان مراجعه می کند می باشد .

شکاری از راه اندازی بیمارستان 64 تخت خوابی جاسک تا هفته دولت خبر داد و گفت : با راه اندازی این بیمارستان بخش اعظمی از مشکلات حوزه شرق استان حل خواهد شد.

قائم مقام وزیر بهداشت در استان خاطر نشان کرد: بخشی از پروژه های عمرانی طرح تحول نظام سلامت در هفته دولت و بخشی از آنها در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید .

وی بیان داشت: به دنبال تامین اعتبار ساخت بیمارستان 140 تخت خوابی شریعتی بندرعباس هستیم  ، امیدواریم تا هفته دولت سال 96 به بهره برداری برسد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز