معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش شهرستان میناب:

خیرین مدرسه ساز ستارگان درخشان سخاوت و کرامت هستند

۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۰۸:۳۰:۰۶
کد خبر: ۴۰۳۰۱۲
خیرین مدرسه ساز ستارگان درخشان سخاوت و کرامت هستند
معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش شهرستان میناب در همایش نکوداشت خیرین مدرسه ساز : خیرین مدرسه ساز ستارگان درخشان سخاوت و کرامت هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی استان هرمزگان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جشنواره تجلیل و تکریم انسانهای شریف و بزرگواری است که همت خویش را در جهت توسعه عدالت آموزشی بکار بسته اند ، گفت:در این جشنواره خیران تعهدکردند تاآغاز سال تحصیلی جدید 6 فضای آموزشی با12 کلاس درس احداث کنند.

قاسم  بهمن زاده افزود: سال گذشته  6 فضای آموزشی بصورت مشارکتی ،واعتبارات ملی و استانی  در این شهرستان احداث شد.

وی گفت: اکنون 22 فضای آموزشی با بیش از 130 کلاس درس در شهرستان میناب در حال احداث است که 4 فضای آموزشی مردمی ، 6 فضای آموزشی مشارکتی و 12 فضای آموزشی از اعتبارات ملی و استانی احداث می شود.

معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی استان هرمزگان افزود:در صورت تخصیص به موقع اعتبارات این فضاهای اموزشی تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

علی اسلامی نخل ابراهیمی معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش شهرستان میناب با قدردانی از حضور خیرین و مدعوین گفت : خیرین ستارگان درخشان سخاوت و کرامت هستند . و حضور آنا در کنار آموزش و پرورش موجب  دمیدن روح امید در دانش آموزانی است که چشم انتظار همت کریمانه آنان هستند .

رئیس آموزش و پرورش شهرستان میناب با تبریک انتخاب  افراد جدید در مجمع خیرین شهرستان افزود : انتظار می رود نیک اندیشان شهرستان با مسئول مجمع همکاری نمایند تا شاهد رفع مشکلات آموزشی و پرورشی باشیم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز