معاون پژوهش و برنامه ریزی منابع انسانی آموزش و پرورش هرمزگان

۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۰۹:۲۴:۳۲
کد خبر: ۴۰۶۰۴۴
معاون پژوهش و برنامه ریزی منابع انسانی آموزش و پرورش هرمزگان
معاون پژوهش و برنامه ریزی منابع انسانی از اعزام سرباز معلمان سال تحصیلی 96-95 به دوره آموزش نظامی خبرداد

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان: علیرضا فولادی افزود:آموزش نظامی سرباز معلمین جذب شده سال 95 ازاول تیر ماه  آغاز می شود .

وی ادامه داد:با توجه به کمبود نیروی انسانی در مقاطع ابتدایی و متوسطه هر ساله تعدادی از فارغ التحصیلان دانشگاهی برابر سهمیه در نظر گرفته شده در رشته های مورد نیاز آموزش وپرورش به عنوان سرباز معلم جذب می شوند که پس از اتمام مراحل ثبت نام و بررسی مدارک وشرایط  واتمام فرایند گزینش ، جهت آموزش نظامی به پادگان اعزام می شوند.

به گفته فولادی : پس از اتمام دوره آموزش نظامی ، آموزش مهارتهای معلمی و تدریس از اواخر مرداد ماه آغاز خواهدشد و هفته آخر شهریور ماه نیزبه محل خدمت تعیین شده معرفی می شوند و حضورسرباز معلمان درهردو مرحله آموزشی ضروری است.

وی همچنین بیان کرد : طول مدت خدمت سرباز معلمان 2 سال است که باید به عنوان سرباز معلم در کلاسهای درس مناطق روستایی بکار گرفته شوند.

وی همچنین در ادامه گفت : چنانچه افراد جذب شده در دوره های آموزشی شرکت نکنند و یا چنانچه در طول مدت خدمت مرتکب غیبت غیر موجه شوند مجوز فعالیت آنهابه عنوان سرباز معلم باطل و جهت ادامه خدمت به پادگان معرفی می شوند.

معاون پژوهش وبرنامه ریزی منابع انسانی در پایان گفت : چنانچه افراد مذکور به هر دلیلی حتی ادامه تحصیل انصراف بدهند برابر مقرات  جریمه هزینه های مربوطه از این افراد اخذ خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز