کیانوش جهانبخش:

دریافت دیرکرد عوارض شهرداری از مردم مناطق حاشیه‌ای بندرعباس عادلانه نیست

۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۷:۴۲
کد خبر: ۴۰۶۰۷۵
دریافت دیرکرد عوارض شهرداری از مردم مناطق حاشیه‌ای بندرعباس عادلانه نیست
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بندرعباس گفت: دریافت عوارض شهرداری از مردم ساکن در مناطق حاشیه‌ای شهر بندرعباس که حتی کوچه و معبر مناسبی ندارند، عادلانه نیست

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، کیانوش جهانبخش اظهار داشت: در برخی از محلات شهری، حتی آسفالت و یا جدول سازی برای هدایت آب باران نیز انجام نشده است و بنابراین دریافت عوارض شهری و یا دیرکرد آن از مردم عادلانه نیست .

وی افزود: هنوز در برخی از محلات شهری با محدودیت جدی خدمات شهری مواجهیم و بسیاری از مردم ساکن در این محلات از حداقل‌های خدمات شهری برخوردار نیستند .

 عضو شورای شهر بندرعباس ادامه داد: عادلانه نیست که از مردمی که خدماتی از شهرداری دریافت نمی‌کنند، دیرکرد عوارض شهرداری دریافت شود و آنها مجبور باشند این دیرکرد را به سختی پرداخت کنند .

 جهانبخش در عین حال خواستار افزایش توجه به بهبود خدمات شهری نظیر جمع‌آوری زباله و تنظیف شهری شد و عنوان کرد: باید مردم احساس رضایتمندی در قبال پرداخت عوارض شهرداری داشته باشند تا آن را به طور مداوم پرداخت و به توسعه و بهبود کیفیت شهر نشینی کمک کنند .

 وی تاکید کرد: باید طرحی در شورای اسلامی شهر بندرعباس تدوین شود که در قالب آن دریافت دیرکرد عوارض شهری از مردم ساکن در مناطق کمتر برخوردار و حاشیه‌ای این شهر صرف‌نظر شود .

 رئیس کمیسیون خدمات شهری بندرعباس اضافه کرد: در برخی از محلات شهر هنوز پارک، فضای سبز و آسفالت مناسب معابر را شاهد نیستیم و باید در این زمینه شهرداری یک حرکت جدی و جدیدی را آغاز کند تا توسعه نصیب حال همه مناطق شهری شود .

 جهانبخش گفت: شهری مانند بندرعباس که دروازه تجارت کشور به شمار می‌رود و در جوار بزرگ‌ترین بنادر و گمرکات و صنایع کشور است، نباید با چالش‌های گسترده‌ای در زمینه حاشیه‌نشینی و عدم توسعه‌یافتگی محلات مواجه باشد .

 وی یکی از راه‌های توسعه شهر بندرعباس را ایجاد زمینه‌های مناسب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی عنوان کرد و اظهار داشت: شرایط خوبی برای حضور بخش خصوصی در استان هرمزگان با توجه به شرایط جدید اقتصادی در کشور فراهم است و باید حوزه‌های تخصصی سرمایه‌گذاری در این شهر به خوبی معرفی شوند .

 عضو شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: معرفی مناسب شهر بندرعباس در سطح کشور و منطقه و رونمایی هنرمندانه از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در آن تاثیر زیادی در جذب سرمایه‌گذاران خواهد داشت و شهرداری به کمک دیگر دستگاه‌ها می‌تواند در این زمینه اقدام کند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز