انتقال بیمارستان شریعتی بندرعباس به بیمارستان خلیج فارس کلید خواهد خورد

۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۰:۳۸:۲۸
کد خبر: ۴۰۶۱۰۶
در پی تصمیمات وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مبنی بر ساخت و توسعه بیمارستان جامع زنان در بندرعباس و همکاری وزارت رفاه و اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان در جهت انتقال خدمات بیمارستان شریعتی بندرعباس به بیمارستان خلیج فارس ، از روز ۳۱ اردیبهشت مصادف با نیمه شعبان اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد شکاری رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان گفت : با توجه به فرسودگی ساختمان فعلی بیمارستان شریعتی پیرو جلسات متعدد و توافقات صورت گرفته از روز جمعه مورخ ۳۱ اردیبشت انتقال کامل بیمارستان شریعتی به بیمارستان خلیج فارس صورت خواهد گرفت و کلیه خدمات به همشهریان عزیز در خصوص بیماریهای زنان ،خدمات و مراقبتهای بارداری و زایمان و تصویربرداری و سایر خدمات تا اطلاع ثانوی بصورت تجمیعی در بیمارستان خلیج فارس صورت خواهد گرفت .

وی با ابراز خرسندی از همکاری بسیار خوب سازمان تامین اجتماعی افزود :  پیرو هماهنگی و توافقات صورت گرفته تعرفه خدمات دولتی و در قالب برنامه تحول نظام سلامت خواهد بود و امیدواریم با جابجایی این بیمارستان و استفاده از امکانات بیمارستان خلیج فارس بتوانیم هر چه بیشتر و با استاندارد بالاتر به مردم شریف استان خدمت بدهیم که هدف غایی ما همواره حفظ سلامتی مردم عزیز و نجیب استان می باشد .

وی افزود : پیرو این انتقال دانشگاه علوم پزشکی با پشتیبانی وزارت بهداشت در صدد ساخت بیمارستان جامع زنان با ظرفیت ۱۴۰ تختخواب در ۳ طبقه و با مساحت ۶ هزار و ۵۷۰ مترمربع می باشد که در حال حاضر ساخت آن شروع شده .

شکاری با اشاره به اعتبار ساخت این بیمارستان افزود : برآورد هزینه کنونی ساخت این بیمارستان بیش از ۲۱ میلیارد ریال می باشد امید است هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد : بخش‌ بستری زنان باردار پرخطر، ۵ اتاق عمل، بخش بستری پس از زایمان، بخش بستری زنان و بخش بستری نوزادان از بخش های این بیمارستان خواهد بود .

قائم مقام وزیر در استان خاطر نشان کرد : بخش‌های رادیولوژی، ماموگرافی، سونوگرافی، NST و واکسیناسیون در بیمارستان در حال احداث به‌ عنوان خدمات پاراکلینیکی با تعرفه دولتی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز