مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت:

فرش قرمز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم برای هنرمندان جزیره

۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۵:۴۲
کد خبر: ۴۰۶۴۷۷
فرش قرمز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم برای هنرمندان جزیره
ارتباط صمیمانه خود با هنرمندان توانمند این جزیره را با گستردن فرش قرمز در زیر پای این قشر فرهیخته به اثبات می رسانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حجت اسلام سید مهدی موسوی اجاق در نشست صمیمی با اعضای انجمن موسیقی کانون هنر قشم، از برنامه مدون سالانه شفافیت، مثمر ثمر بودن و استمرار  فعالیت‌های هنری را در کنار استعدادیابی و پرورش توانایی ها و تعامل با مسئولین و جامعه با هدف خدمت به فرهنگ و هنر جزیره قشم را چهار اولویت کاری انجمن های فرهنگی و هنری در قشم نام برد.

وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم به عنوان متولی فرهنگ و هنر در این جزیره آماده هر نوع همکاری در فعالیت‌ها و تامین منابع مالی برنامه‌های آتی انجمن موسیقی کانون هنر قشم است و تفویض تمامی مسئولیت‌ها براساس اعتماد به انجمن‌ها می باشد.

به گفته موسوی اجاق، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم ارتباط صمیمانه خود با هنرمندان واقعی و تعامل دوسویه با آنان را به عنوان مجری و ناظر با هدف خدمت ماندگار به فرهنگ و هنر جزیره با جدیت دنبال می کند.

وی گفت: هنر متعهد، روحیه تعامل را در هنرمند متجلی می‌کند و برای رسیدن به اینجایگاه ارزشمند باید  از دروغ، تهمت، غیبت، تکروی و موارد دیگر که موجب مسائل حاشیه‌ای و هدر رفت زمان، امکانات و انرژی می‌شوند، اجتناب کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم بیان داشت: متاسفانه بعضی از انجمن‌ها به دلیل دور شدن از مسیر واقعی فعالیت های خود و افتادن در مسائل حاشیه ای نتوانستند به کار خود ادامه دهند.

وی با اشاره به ایده‌ مدیریتی خود و اعتماد و سپردن مسئولیت ها به افراد صالح، توانا و متعهد در بخش خصوصی، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر حُسن انجام کار انجمن های هنری نظارت خواهد داشت تا در حقیقت اصل ۴۴ قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی به درستی محقق شود.

بنا به این گزارش، در این نشست که در ادامه همکاری های ادواری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با انجمن‌های فرهنگی هنری تحت پوشش کانون هنر برگزار ‌شد، محمد آرام‌باش رئیس انجمن موسیقی نیز با بیان عملکرد مجموعه خود خواستار برگزاری جشنواره‌های موسیقی، تعریف جایگاه موسیقی به عنوان یک هنر پویا در زیرمجموعه‌های فرهنگی هنری جزیره، حمایت از هنرمندانی که از این انجمن به عرصه موسیقی وارد می‌شوند، فراهم آمدن امکانات آموزشی و برخورد تخصصی با مقوله موسیقی شد.

مدیر امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم هم در تشریح وضعیت موجود گفت: در شیوه مدیریت کنونی این اداره کل، سیاست ما، نگرش جامع به فعالیت‌هاست و سودمندی و استمرار برنامه ها نیز مقوله ای الزامی است که در مقابل کارکرد مثبت، مطالبات هنرمندان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

محمد مهدی حسام‌پور افزود: پیشنهادات و انتقادات به دور از غرض‌ورزی، گزارش عملکرد و برنامه مدون سالانه به عنوان ملاک شروع دوره جدید فعالیت‌های انجمن‌های ادبی هنری قشم محسوب می‌شوند.

در ادامه چند تن از اعضای انجمن موسیقی کانون هنر قشم نیز ضمن بیان مشکلات و مطالبات خود خواستار نظارت بیشتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر نحوه فعالیت انجمن های هنری در این منطقه شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز