تشریح برنامه های عملیاتی اصناف استان هرمزگان با رویکرد اقتصاد مقاومتی

۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۹:۳۳
کد خبر: ۴۰۶۵۱۹
تشریح برنامه های عملیاتی اصناف استان هرمزگان با رویکرد اقتصاد مقاومتی
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت عنوان کرد:با توجه به هدفگذاری برنامه های عملیاتی تدوین شده نسبت به سطح جلسات کمیسیون نظارت استان یکی از کارها و الزامات برای رسیدن به اهداف، کمی کردن برنامه هاست که باید با رفع موانع و مشکلات به آنها دست یابیم .

به گزارش خبرگزری برنا در هرمزگان، محمد عباسی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه جهت برگزاری مراسم جشن و آذین بندی بازار و مجتمع های تجاری شهرستان از کلیه تشکل های صنفی بازاریان و اصناف خواست مشارکت لازم را در این خصوص داشته باشند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی در دومین جلسه کمیسیون نظارت با ارائه گزارشی از برنامه های عملیاتی اصناف استان با رویکرد اقتصاد مقاومتی در سال 95 گفت: با توجه به هدفگذاری برنامه های عملیاتی تدوین شده نسبت به سطح جلسات کمیسیون نظارت استان یکی از کارها و الزامات برای رسیدن به اهداف، کمی کردن برنامه هاست که باید با رفع موانع و مشکلات به آنها دست یابیم .

در ادامه جلسه مطالبی در خصوص برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی فروشندگان میوه و تره بار و نهادهای کشاورزی و فروشندگان ظروف چینی و بلور به صورت الکترونیکی در استان هرمزگان، تعیین عاملیت فروش محصولات دخانی، شناسایی و صدور پروانه فروش محصولات دخانی برای واحدهای صنفی واجد شرایط و ثبت مشخصات آن در سامانه ایرانیان اصناف، مطرح و اعضاء به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز