مهندس عبدالحمید حمزه پورمدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان

۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۸:۰۶
کد خبر: ۴۰۶۵۳۸
مهندس عبدالحمید حمزه پورمدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان از ساخت آبشیرین کن ۳۵۰۰ مترمکعبی جهت تامین آب شرب روستا های سیریک در آینده ای نزدیک خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در جلسه ای که با حضور سعید اله مبارکی فرماندارسیریک ،تعدادی از مدیران ادارات این شهرستان ، بخشداران ، دهیاران و اعضای شورا های اسلامی روستا های سیریک در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد گفت با پیگیری هایی که از سوی  شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان  انجام شد وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور موافقت خود را با ساخت سایت آب شیرین کن ۳۵۰۰ متر مکعبی اعلام نمودند و بزودی پس از جذب سرمایه گذار مناسب عملیات اجرایی این آب شیرین کن آغاز میشود .

وی گفت : با را ه اندازی این آب شیرین کن کمبود آب در بسیاری از روستا های سیریک برطرف می شود .

حمزه پور افزود شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان  با مشارکت بخش خصوصی تاکنون ۲۰سایت آب شیرین کن  را ه اندازی نموده است وی گفت: خرید آب تولیدی سایت های آب شیرین کن هایی که توسط بخش خصوصی ایجاد می شود به صورت تضمینی است که هزینه خرید آب را دولت تامین میکند و تا کنون هم استقبال خوبی توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ایجاد این سایت ها انجام شده است.

سعید اله مبارکی فرماندار شهرستان سیریک هم در این نشست از تلاش و حمایت های عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان و همکارانشان جهت رفع کمبود آب در روستا های این شهرستان تقدیر و تشکر نمودند .

وی افزود با توجه به کمبود آب در منطقه سیریک پیشنهاد میشود شرکت آب و فاضلاب روستایی  در بعضی از روستا ها از تانکر آبرسانی سیار و ثابت استفاد ه نماید و جهت جلوگیری از پرت آب در شبکه های فرسوده به تعویض این شبکه ها و یا تعمیر آن با اکیپ های مجهز اقدام نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز