رئیس انجمن موسیقی استان هرمزگان منصوب شد

۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۰۷:۲۸:۳۴
کد خبر: ۴۰۶۹۰۰
رئیس انجمن موسیقی استان هرمزگان منصوب شد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان : نظر به مصوبه هیئت مدیره انجمن موسیقی استان هرمزگان و تائید مدیر عامل انجمن موسیقی ایران ،کیانوش جهانبخش بعنوان رئیس انجمن موسیقی استان هرمزگان منصوب شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، علیرضا درویش نژاد در این خصوص گفت :کیانوش جهانبخش تا پایان سال 1396 در این سمت منصوب گردید و امیدواریم با هماهنگی وهمکاری اهالی عرصه موسیقی شرایط مطلوب و بهتری برای فعالیت بیشتر علاقه مندان این حوزه فراهم شود.

وی به نقش حساس انجمن موسیقی استان در حفظ و صیانت از داشته ها و سرمایه های موسیقیایی هرمزگان اشاره کرد و یاد آور شد: هرمزگان از جمله اصلی ترین مراکز موسیقی آئینی ،بومی، اقوام و نواحی ایران است که بسیاری از بخش ها و شخصیت های این عرصه هنوز معرفی و ظرفیت ها ثبت و ضبط نشده است و لازم است انجمن با اولویت قرار دادن این موارد به بحث آموزش و پژوهش نیز نگاه ویژه ای داشته باشد .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برحمایت و توجه ویژه به گروه های موسیقی خصوصا بومی و محلی تاکید کرد و عنوان داشت : مو سیقی هرمزگان دارای بخش ها و زیر مجموعه های مختلف وگوناگون می باشد که لازم است انجمن به حمایت از این گروه ها همت مضاعف تری معمول دارد .

گفتنی است :کیانوش جهانبخش هم اکنون عضو شورای شهر بندر عباس می باشند که علاوه بر این عنوان ریاست انجمن موسیقی استان را از سال 1389 عهده دار بوده و خود نیز از فعالان این عرصه می باشد .

در حکم ارسالی از سوی علی ترابی ،مدیر عامل انجمن موسیقی ایران آمده است :

 جناب آقای کیانوش جهانبخش

با سلام و احترام

نظر به مصوبه هیات مدیره انجمن موسیقی استان هرمزگان و با استناد به بند الف ماده 9 آیین نامه تشکیل شعب استانی انجمن موسیقی ایران ،جناب عالی را از این تاریخ تا پایان سال 1396 به عنوان "رئیس انجمن موسیقی هرمزگان "منصوب نموده ،امیدوارم در دوره جدید ، با هم یاری اعضای محترم هیات مدیره و برخورداری از آرا و نظرات هنرمندان و فرهنگ دوستان استان ،انجمن موسیقی بتواند بیش از پیش به حمایت از موسیقی جدی و فرهنگی پرداخته ،در اعتلای فرهنگ غنی آن منطقه کوشا باشد. تمرکز بر امور راهبردی و زیر بنایی ،ارائه کمک های کارشناسی و تخصصی به موزیسین های منطقه ، ایفای نقش فعال در رخداد های فرهنگی استان ،برگزاری دوره های تخصصی برای افزایش سطح هنر و دانش هنر آموزان ، عدم رقابت و دخالت در امور اجرایی مرتبط با بخش خصوصی (به ویژه واسطه قرار گرفتن انجمن در صدور مجوز کنسرت های استانی ) از جمله مواردی است که تحقق آن ها از مدیریت شایسته جناب عالی انتظار می رود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز