اکرمی مطرح کرد:

مدیران دستگاه های اجرایی در برابر تهدیدات فضای سایبری هوشمندانه عمل کنند

۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۷:۳۴:۴۷
کد خبر: ۴۰۷۹۴۷
مدیران دستگاه های اجرایی در برابر تهدیدات فضای سایبری هوشمندانه عمل کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی هرمزگان باید در برابر تهدیدات فضای سایبری هوشمندانه عمل کنند.سایت های غیر مجاز شناسایی شوند

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهروز اکرمی در نشستی با مدیران دستگاه های استان هرمزگان که پیرامون مسائل مرتبط با فضای سایبری و مجازی برگزار شد، عنوان کرد: امروزه فضای مجازی در تمامی سطوح زندگی و کاری جامعه وارد شده که این موضوع می تواند فرصتی برای افزایش آگاهی و از طرفی تهدیدی موثر در زمینه دسترسی آسان به اطلاعات شخصی و کاری از سوی فرصت طلبان داخلی و برون مرزی کشور باشد.

وی افزود: مدیریت آگاهانه حوزه سایبری می تواند تهدیدات امنیتی ناشی از نشر اطلاعات را به حداقل برساند و مدیران دستگاه های اجرایی باید در برابر تهدیدات فضای سایبری هوشمندانه عمل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر اینکه مدیران باید اینگونه تهدیدات را جدی بگیرند، خاطر نشان کرد: لازم است دستگاه ها و سازمان ها در بعد سخت افزاری و آموزش کارکنان خود در حوزه مقابله با تهدیدات سایبری تلاش کنند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت بدون مجوز برخی سایت های خبری، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد استان هرمزگان با همکاری ارگان های ذیربط نسبت به ساماندهی و جلوگیری از فعالیت سایت های فاقد مجوز اقدام کند.

نظر شما