استاندار هرمزگان در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در استان:

آزادسازی خرمشهر تاریخ گویای پایداری، ایثار و جاودانگی انقلاب اسلامی است

۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۷:۱۵:۲۵
کد خبر: ۴۰۸۴۱۶
آزادسازی خرمشهر تاریخ گویای پایداری، ایثار و جاودانگی انقلاب اسلامی است
استاندار هرمزگان گفت: آزادی خرمشهر موجب سرشکستگی متجاوزان و تلخ کامی حامیان قدرتمند صدام متجاوز شد و می توان آن را تاریخ گویای پایداری ، ایثار و جاودانگی انقلاب دانست

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جاسم جادری در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در هرمزگان که به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: فتح خرمشهر موجب بر انگیختگی احساسات و عواطف ، همدلی و وحدت در میان اقشار ملت ایران شد.

وی ادامه داد: پس از این موفقیت بزرگ که با تلاش و مجاهدت ایثارگران به دست آمد،رزمندگان اسلام در مسجد جامع خرمشهر نماز اقامه کردند و خبر آزاد سازی خرمشهر به همه دنیا مخابره شد.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: فتح خرمشهر موجب تغییر موازنه نظامی و سیاسی به نفع ایران و گرفته شدن تکیه گاه عراق برای مذاکره شد.

رئیس شورای تامین هرمزگان بیان کرد: سوم خرداد سالگرد حماسه آزادی خرمشهر پس از یک سال و نیم اشغال آن به دست بعثی ها است که با انجام عملیات بزرگ بیت المقدس بدست آمد و پس از آن حامیان صدام در منطقه به خود آمده و به تعامل با جمهوری اسلامی روی آوردند.

استاندار هرمزگان ابراز داشت: چنانچه در عملیات بزرگ و مقتدرانه بیت المقدس، خرمشهر آزاد نمی شد ممکن بود سرنوشت جنگ و دفاع مقدس به گونه ای دیگر رقم بخورد.

جادری اظهار داشت: صدام پس از آزادی خرمشهر به این نتیجه رسید جنگی را که برای از پای درآوردن انقلاب اسلامی آغاز کرده موجب سستی حکومت وی شده است.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر مهمترین نتیجه عملیات بیت المقدس نبود بلکه در این نبرد ، حدود پنج هزار و 400 کیلومتر مربع از خاک کشور آزاد شد.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش نیز در این صبحگاه مشترک گفت: در سایه نقش تعیین کننده امام راحل ، مرجعیت و رهبری دینی و وحدت و همدلی نیروهای مسلح در آزاد سازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس درسی فراموش نشدنی به همه متجاوزانی که چشم طمع به خاک ایران اسلامی داشتند داده شد.

امیردریادار دوم عرشه حسین آزاد ادامه داد: امروز نیز در سایه ولایت ، همه زمندگان اسلام با تکلیف گرایی ، معاد باوری و شهادت طلبی در گوشه گوشه دنیا و هر جا که منافع ایران اسلامی ایجاب کند از سه هزار کیلومتر دورتر از مرز های آبی در شمال اقیانوس هند ، خلیج عدن ، تنگه باب المندب تا فراتر از مرزهای جغرافیایی حول محور ولایت آماده جان فشانی هستند.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در هرمزگان به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در منطقه یکم نداجا در بندرعباس برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز