مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز بندرعباس:

اختتامیه سومین جشنواره زیباترین ومناسب ترین فضای سبز شهری برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۹:۰۲:۴۲
کد خبر: ۴۰۸۴۸۷
اختتامیه سومین جشنواره زیباترین ومناسب ترین فضای سبز شهری برگزار می شود
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز بندرعباس:اختتامیه سومین جشنواره زیباترین ومناسب ترین فضای سبز شهری برگزار می شود .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مصطفی خادم گفت:اختتامیه سومین جشنواره انتخاب زیباترین و مناسب ترین فضای سبز شهری روزچهارشنبه پنجم خرداد برگزار می شود.

مصطفی خادم افزود:یکی از برنامه‌های سازمان پارکها و فضای سبز بندرعباس، جذب مشارکت شهروندان در ایجاد و نگهداری از فضای سبز شهری است و برگزاری جشنواره انتخاب زیباترین و مناسب ترین فضای سبز شهر بندرعباس با این هدف برگزار می شود.

خادم تصریح کرد:سازمان به تنهایی نمی تواند فضای سبز مناسب و درخور شان مردم شهر بندرعباس ایجاد نماید به همین دلیل نیازمند مشارکت شهروندان در این زمینه است زیرا حجم کار در شهر بندرعباس بالا بوده و کمبود آب و گرمای هوا کار را برای ما سخت می کند.

وی خاطرنشان کرد:سال گذشته فراخوان برگزاری سومین جشنواره انتخاب زیباترین و مناسب ترین فضای سبز شهری انجام شد و تعداد زیادی از  شهروندان در این جشنواره ثبت نام کردند.

خادم اظهارداشت:سومین جشنواره در شش بخش شامل منازل ویلایی، بالکن آپارتمانها، محوطه ادارات و شرکت‌ها، فضاهای تجاری، مدارس و صنایع برگزار می شود و به بهترین فضاهای ایجاد شده هدایایی اهدا می شود.

وی ادامه داد:در این جشنواره بخش های مدارس و صنایع اضافه شده است تا بتوانیم مشارکت این بخش ها را در نگهداری از فضای سبز داشته باشیم.

خادم در پایان گفت:امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها بتوانیم فضای سبز مناسبی برای شهروندان ایجاد نماییم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز