معاون استاندار و فرماندار میناب گفت :

موضوع کمبود آب چالش جدی میناب در فصل گرما

۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۸:۰۷:۰۲
کد خبر: ۴۰۹۳۸۶
موضوع کمبود آب چالش جدی میناب در فصل گرما
ابوذر مهدی نخعی معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در جلسه شورای معاونین و بخشداران و مدیران فرمانداری میناب گفت: موضوع کمبود آب شهرستان میناب یک چالش جدی پیش رو در فصل تابستان است که نیازمند تدبیر و اقدامی عملی برای حل آن هستیم .

به گزارش خبرگزاری برنا در میناب، معاون استاندار هرمزگان با بیان اینکه : پیگیری و شناسایی مشکلات مردم از وظایف همه مدیران در تمام رده ها می باشد که البته پیگیری تنها کافی نیست و بایستی با اقدام و عمل منجر به نتیجه همراه باشد که اینگونه پیگیری های مطلوب مردم می باشد.

فرماندار ویژه میناب با اشاره به اینکه : شهرستان میناب علیرغم اینکه شهرستانی ویژه و با ظرفیتهای بسیاری می باشد ولی در عین حال مشکلات و کمبودهای بسیاری دارد که حل و به نتیجه رساندن این کمبودها نیازمند یک برنامه ریزی و تدبیر ویژه می باشد که تلاش مضاعف همه مدیران در کنار مردم یک اولویت اساسی حال حاضر میناب می باشد.

ابوذر مهدی نخعی خاطر نشان ساخت: همانگونه که شاهد هستیم موضوع آب مشکلی جدی در سطح ملی و یا بین المللی می باشد و موضوع کمبود آب شرب و فرسودگی شبکه های آبرسانی شهرستان میناب نیز در همه بخش های شهرستان یکی از مهمترین چالش های پیش روی است که با توجه به شروع شدن فصل گرما این مشکل بیشتر مشهود می باشد لذا در این زمینه نیازمند اقدامی فوری برای کاهش مشکلات مردم در این حوزه هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب با بیان اینکه : حل مشکل آب شرب شهرستان بعنوان یکی از اولویت های اجرایی شهرستان می باشد که این موضوع در کمیته برنامه ریزی استان و شهرستان بصورت ویژه مورد پیگیری قرار می گیرد تا مردم شریف و صبور شهرستان کمتر با این مشکل در گیر باشند.

معاون استاندار هرمزگان با ارائه دستور تشکیل ستاد بحران آب شهرستان گفت: با تشکیل ستاد بحران اب با حضور مسئولان و مدیران کل این حوزه موضوع کمبود و قطعی اب شرب روستاها و شهرهای شهرستان مورد پیگیری قرارخواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فراهم شدن زمینه ارتقا سطح فعالیت گمرک تیاب از ملوانی به تجاری گفت: با پیگیری و مساعدت استاندار محترم در طی هفته گذشته در کارگروه صادرات غیرنفتی استان سطح فعالیت گمرک تیاب از ملوانی به تجاری ارتقا یافت و از این پس شاهد تسهیل فرایند صادرات و واردات از طریق این گمرک خواهیم بود.

فرماندار ویزه میناب با بیان اینکه : فعالیت تجاری گمرک بندر تیاب یک فرصت مناسب برای رونق و توسعه اقتصادی شهرستان و ارتقا سطح اشتغال در این حوزه می باشد که بایستی در روند تکمیل و توسعه زیرساختهای این این بندر شامل بار انداز و اداره بندر واداره گمرک و سایر موارد دیگر تسریع شود و اکنون زمان حضور تجار و فعالان بخش خصوصی در این حوزه می باشد تا شاهد رونق اقتصادی شهرستان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز