رضا حیدری زاده:

جذب سرمایه‌گذار در ظرفیت‌های مختلف در شهرداری بندرعباس ضروری است

۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۵۹:۲۳
کد خبر: ۴۱۰۰۶۹
جذب سرمایه‌گذار در ظرفیت‌های مختلف در شهرداری بندرعباس ضروری است
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهرداری به دنبال تأمین منابع پایدار درآمدی برای اداره شهر باشد

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "رضا حیدری زاده" اظهار داشت: از همان بدو تصمیم‌گیری برای احداث یک پروژه بزرگ شهری باید منابع درآمدی برای اجرای آن نیز تعریف شود تا پروژ‌ه‌های شهری گرفتار کمبود اعتبار نشوند .

وی افزود: منابع مالی اجرای طرح‌های بزرگ عمرانی در همان ابتدای امر مشخص شود و نباید بدون تامین اعتبار اقدام به کلنگ‌زنی کنیم .

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به تلاش‌های شهرداری برای دریافت تسهیلات از بانک‌ها جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی، اظهار کرد: دریافت وام برای تکمیل پروژه‌های عمرانی درست نیست و از سوی دیگر اگر بنا به دریافت وام بود باید این اقدام زودتر صورت می‌گرفت تا پروژه‌ها دچار رکود نشوند .

حیدری‌زاده عنوان کرد: رکود در کشور در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی وجود دارد اما نباید با برخی اقدامات، مشکلات جدیدی برای خودمان ایجاد کنیم .

وی یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های شهرداری بندرعباس و دیگر شهرداری‌های سراسر کشور را نیروی انسانی مازاد در آنها برشمرد و گفت: تامین اعتبار برای پرداخت حقوق ماهیانه نیروهای شاغل در شهرداری‌ها به دلیل عدم وجود منابع مالی پایدار و رکود در دریافت پروانه ساختمانی موجب بروز بحران شده و همه تمرکز شهرداری‌ها بر تامین حقوق کارکنان‌شان قرار گرفته است و از دیگر مسائل غافل شده‌اند .

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: جذب سرمایه‌گذار در ظرفیت‌های مختلف در شهرداری بندرعباس ضروری است و واحدهای مختلف شهرداری می‌بایست در این زمینه فعالانه‌تر عمل کنند و همه بار اداره شهرداری بر دوش شهردار قرار نگیرد .

حیدری‌زاده تاکید کرد: شورای شهر نظارت خود بر عملکرد شهرداری در حوزه‌های مختلف را تشدید خواهد کرد تا بتواند روند اداره شهر و ارائه خدمات مطلوب به مردم را تقویت کند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز