جلسه هماهنگی روز جهانی بیابان زدایی برگزار شد

۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۸:۵۱:۴۱
کد خبر: ۴۱۰۴۶۸
جلسه هماهنگی روز جهانی بیابان زدایی برگزار شد
طی نشستی با حضور پوربلیغی معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و جمعی از روسای ادارات منابع طبیعی شهرستانها ، جلسه هماهنگی روز جهانی بیابان زدایی در محل اداره کل منابع طبیعی برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان ، در این نشست مجید پوربلیغی با جمع بندی پیشنهادات و نظرات همکاران با اشاره به این روز گفت: این روز بصورت نمادین هرساله برگزار می شود اما امسال بنا داریم متفاوت تر از سالهای پیش برگزار شود تا تاثیرگذاری خوبی روی جوامع هدف داشته باشیم.

وی افزود: 7/21درصد هکتار از کل اراضی  استان را بیابان تشکیل می دهد و دراین خصوص کارهای بسیار خوبی انجام شده است که باید این ظرفیتها به درستی اطلاع رسانی شود ؛ در همین راستا می توان از ظرفیت ائمه جمعه در شهرستانها استفاده نمود و با برگزاری یک نشست خبری اثرات مثبت بیابان زدایی را در استان تشریح نمود .

و ی افزود: فیلم های مستندی که تاکنون از عرصه ها تهیه شده است بصورت مستند و کوتاه هم می تواند در این روز از صداو سیما جهت اطلاع عموم شهروندان پخش شود .

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی هرمزگان گفت: یکی از برنامه های مهم این روز ، برگزاری یک همایش در بندرعباس با دعوت از چهره های علمی کشوری و استانی د راین روز می تواند تاحدودی اثرات مخرب و منفی رشد بیابان و تاثیرات بیابان زدایی را به خوبی نشان دهد .

در پایان این جلسه مصوب شد : در تمایم شهرستانها نشست خبری به مناسب روز جهانی بیابان زدایی با حضور اصحاب رسانه و دهیاران و اعضای شوراها و فرمانداران برگزار شود و ائمه جمعه از تریبون نماز جمعه مردم را در جریان اقدامات انجام شده قراردهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز