مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس:

طرح هجرت دانش‌آموزی مصداق بارز اقتصاد مقاومتی در مدارس است

۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۱:۰۴:۵۹
کد خبر: ۴۱۰۵۸۳
طرح هجرت دانش‌آموزی مصداق بارز اقتصاد مقاومتی در مدارس است
مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس، طرح هجرت را نماد بارز استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و از آمادگی اجرای طرح هجرت دانش‌آموزی در تابستان 95 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد قویدل در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در ناحیه سپاه بندرعباس گفت: باهدف تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، بسیج به‌عنوان سردمدار و هدایت‌کننده فعالیت‌های مردمی باید بیش‌ازپیش جنبه عملی داشته باشد و از کارهای نمادین فاصله بگیرد.

وی افزود: یکی از مصادیق اقدام و عمل اقتصاد مقاومتی، همین طرح هجرت دانش‌آموزی است که از ظرفیت دانش‌آموزی و فرهنگیان در بهسازی، تعمیر و زیباسازی مدارس استفاده می‌شود.

قویدل خاطرنشان ساخت: در طرح هجرت سال گذشته بیش از 500 دانش‌آموز آموزش‌وپرورش ناحیه یک مشارکت داشتند که در 20 مدرسه فعالیت‌هایی نظیر رنگ‌آمیزی، تعمیر میز و صندلی، جوشکاری و زیباسازی انجام دادند.

این مسئول با اشاره به اینکه طرح هجرت دانش‌آموزی هرساله از تیرماه آغاز می‌گردد، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و درخواست‌های رسیده، مدارسی که خواستار حضور دانش‌آموزان طرح هجرت هستند شناسایی و طی زمان‌بندی مناسب به این مدارس اعزام می‌شوند.

قویدل اضافه کرد: مدیرانی که خواهان حضور دانش‌آموزان طرح هجرت در مدارس آن‌ها هستند می‌توانند به حوزه پرورشی آموزش‌وپرورش ناحیه بندرعباس مراجعه نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز