مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس:

غنی‌سازی اوقات فراغت از مهم‌ترین اهداف آموزش وپرورش است

۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۷:۳۵:۳۷
کد خبر: ۴۱۰۹۰۰
غنی‌سازی اوقات فراغت از مهم‌ترین اهداف آموزش وپرورش است
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس بر غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان بخصوص در مناطق محروم تاکید و از اهداف مهم آموزش وپرورش دانست .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس،سیدهادی حسینی در ستاد اوقات فراغت دانش آموزان این مدیریت گفت:برنامه ریزی اوقات فراغت دانش آموزان در سال اقدام وعمل با رویکرد کشف و هدایت استعداد ومهارت های دانش آموزان وهماهنگ سازی نیازهای آنان در پایگاههای اوقات فراغت این مدیریت برگزار می شود.

وی تصریح کرد: فعالیت های تابستانی آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس در محورهای قرآن ، فرهنگی ، هنری، مهارتهای آموزی، ورزشی و طرح هجرت3 برگزار می شود.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو اظهارکرد :فعالیتهای پایگاههای اوقات فراغت از اول تیرماه آغاز می شود،30مربی فرهنگی در 14مرکز وپایگاه غنی سازی اوقات فراغت بستر مناسب برای پر نمودن اوقات فراغت دانش آموزان فعالیت می نمایند.

سید هادی حسینی تا کید کرد: آموزش و پرورش به عنوان متولیان امر تعلیم و تربیت می‌تواند با ارائه فعالیت‌های متنوع جذاب با نشاط و هدف‌دار زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای درخشان دانش آموزان را در ابعاد مختلف اعتقادی، اجتماعی، سیاسی ٰفرهنگی  وهنری فراهم کند.

وی از آماده سازی پِژوهشسرای دانش آموزی این مدیریت در راستای پرنمودن اوقات فراغت دانش آموزان وشناسایی و رشد خلاقیتهای دانش آموزان در تابستان امسال خبر داد.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس افزود: در راستای توسعه طرح غنی سازی اوقات فراغت و توجه به دانش آموزان مناطق محروم شهر بندرعباس چهارپایگاه در مراکز دهستانهای سیاهو،گچین،تازیان وایسین راه اندازی و از دانش آموزان علاقمند در رشته های مختلف ثبت نام و با حضور مربیان مجرب در رشته های مختلف آموزش داده می شود.

سید هادی حسینی با بیان اینکه پر کردن این اوقات با برنامه‌های متنوع همراه با شادابی و نشاط‌آفرینی یکی از ضروریات جامعه ماست، تصریح کرد به همین منظور مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس برای استفاده از ظرفیت اداره اوقاف وامورخیریه تفاهمنامه ای امضاء نموده ونسبت به آماده سازی دارالقرآن آل طه ، کانون فرهنگی وهنری شهید حسن دانشمند،استخر و سالن های ورزشی اقدام نموده است.

وی درپایان از برگزاری اردوهای درون استانی وخارج از استان ویِژه دانش آموزان برتر کلاسهای تابستانی خبر داد و افزود:امیدواریم با تلاشهای همکاران،اولیاء دانش آموزان وخیرین شاهد برگزاری مناسب برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در راستای «دستورالعمل پایدار» ارسالی از اداره کل آموزش وپرورش استان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز