مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان:

احداث و راه‌اندازی آبشیرینکن های جدید مشکلات کم‌آبی روستاهای استان را مرتفع می‌کند

۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۸:۲۷:۵۷
کد خبر: ۴۱۰۹۳۶
احداث و راه‌اندازی آبشیرینکن های جدید مشکلات کم‌آبی روستاهای استان را مرتفع می‌کند
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان بیان کرد: با احداث و راه‌اندازی ۱۱ آبشیرینکن جدید مشکلات کم‌آبی بسیاری از روستاهای استان رفع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالحمید حمزه پور گفت: پنج آبشیرینکن روستای دژگان، بوستانِه، شناس در شهرستان بندرلنگه و آبشیرینکن های کرگان شهرستان میناب و لافت در جزیره قشم در حال اجرا است.

این مقام مسئول درباره دیگر آبشیرینکن ها نیز عنوان کرد: شش دستگاه آبشیرینکن روستاهای بمانی با تولید سه هزار و ۳۰۰ مترمکعب در روز ، نانگ با دو هزار مترمکعب، گابریک با ۴۰۰ مترمکعب، کوخرد و چاله گورین ۷۵۰ مترمکعب و دهتل با ۲۵۰ مترمکعب نیز در مرحله مناقصه و عقد قرارداد با بخش خصوصی می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با توجه به اینکه در فصل تابستان به دلیل شرایط اقلیمی استان ۱/۵ تا دو برابر افزایش مصرف راداریم اما امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده این مشکل به حداقل ممکن برسد.

حمزه پور در خصوص کمبود آب در غرب استان هرمزگان نیز اظهار کرد: در حال حاضر باوجود آبشیرینکن ها در غرب استان کمترین مشکل راداریم اما در برخی از شهرستان‌ها مانند خمیر به دلیل تأمین آب از خط لوله بندرعباس با افت فشار روبه‌رو هستیم.

وی در پایان تصریح کرد: با استفاده صحیح و مدیریت مصرف می‌توان به میزان قابل‌توجهی از کمبودها را جبران و تابستان را با آسودگی خاطر پشت سر گذاشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز