در جلسه با رئیس بانک ملی:

سقف تسهیلات به فرهنگیان ناحیه یک افزایش می‌یابد

۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۲۱:۲۳
کد خبر: ۴۱۳۷۲۱
سقف تسهیلات به فرهنگیان ناحیه یک افزایش می‌یابد
مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس گفت: با پیگیری این ناحیه آموزشی و همکاری بانک ملی هرمزگان، سقف تسهیلات بانک ملی تا سقف 300 میلیون ریال افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد قویدل با اشاره به برگزاری جلسه مشترک با مدیریت بانک ملی هرمزگان، گفت: در راستای تکریم ارباب‌رجوع و همچنین بعد مسافت بانک ملی مرکزی تا آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس، با مساعدت بانک ملی و پیگیری‌های صورت گرفته از طریق این ناحیه آموزشی مقرر گردید که باجه بانک ملی این مدیریت به شعبه تبدیل تا از این طریق مشکلات فرهنگیان در نبود شعبه و مراجعه به مرکز شهر برطرف گردد.

وی بابیان اینکه تعداد و سطح تسهیلات به فرهنگیان افزایش می‌یابد، افزود: تعداد وام‌های قرض‌الحسنه به فرهنگیان در سال جاری افزایش می‌یابد و همچنین سقف وام‌های موجود دیگر برای فرهنگیان حداکثر تا سقف 300 میلیون ریال افزایش پیدا می‌کند.

قویدل تصریح کرد: هم‌اکنون تسهیلات 80 تا 100 میلیون ریالی بدون پیش‌پرداخت برای فرهنگیان متقاضی در حال پرداخت می‌باشد و کسانی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند می‌توانند به حوزه تعاون آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس مراجعه نمایند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته یک دستگاه عابر بانک دیگر بااعتبار 800 میلیون ریال به‌زودی در مدیریت آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس نصب و راه‌اندازی می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز