مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک:

تعیین محل خدمت چهارهزار و ۳۰۰ فرهنگی از ۱۹ تیرماه

۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۱۰:۱۱
کد خبر: ۴۱۴۱۲۵
تعیین محل خدمت چهارهزار و ۳۰۰ فرهنگی از ۱۹ تیرماه
مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس گفت: سازمان‌دهی نیروی انسانی این ناحیه از 19 تیرماه 95 آغاز می‌شود و بر اساس پست سازمانی به‌صورت ترمیمی یا کلی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ محمد قویدل در جلسه کمیته سازمان‌دهی آموزش‌وپرورش ناحیه یک از استمرار برخی مجتمع‌های روستایی خبر داد و گفت: با توجه به بعد مسافت، پراکندگی جمعیت دانش‌آموزی، کمبود نیروی انسانی، مدارسی که دارای جمعیت پایین هستند همچنان به‌صورت مجتمع اداره می‌شوند و فقط مدارس پرجمعیت مجتمع‌ها، به‌صورت مستقل از مجتمع اداره می‌شوند.

این مسئول سازمان‌دهی نیروی انسانی را از 19 تیرماه سال جاری اعلام کرد و اظهار داشت: بررسی پرونده‌ها و اعلام میزان امتیازات فرهنگیان تا 10 تیرماه 95 انجام و از طریق سایت آموزش‌وپرورش ناحیه یک اطلاع‌رسانی می‌شود که به گفته وی پس از پایان فرصت اعتراض و بر اساس پست سازمانی به‌صورت ترمیمی و یا کلی سازمان‌دهی می‌شوند.

قویدل تصریح کرد: سازمان‌دهی معاونین فناوری مدارس به‌صورت کلی انجام می‌شود و همچنین نیروی رسمی به مدارس غیردولتی با اولویت مدیریت داده می‌شود.

وی به افزایش کلاس چهارم متوسطه دوم در مدارس روستایی اشاره کرد و افزود: با توجه به بعد مسافت و آمار جمعیت دانش‌آموزی در مدارس شهیدباستین جلابی و بنت الهدی دهنو، تصمیم کمیته سازمان‌دهی برافزایش دو کلاس چهارم متوسطه دور دوم در این مدارس بوده است.

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس خاطرنشان کرد: اولیاء دانش آموزان مبلغ 7500 تومان به‌عنوان بیمه حوادث دانش‌آموزی باید به مدارس پرداخت نمایند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز