مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس:

آغاز فعالیت پایگاه سنجش نوآموزان پایه اول ابتدایی

۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۴۳:۳۰
کد خبر: ۴۱۴۱۶۲
آغاز فعالیت پایگاه سنجش نوآموزان پایه اول ابتدایی
مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس از شروع به کار دو پایگاه سنجش شهری و روستایی برای پذیرش نوآموزان پایه اول در این ناحیه آموزشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد قویدل با اشاره به اینکه قریب به دو هزار نفر در قالب سنجش زمستانه از ارزیابی مرحله مقدماتی برخوردار شدند، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود قریب به سه هزار و 200 نوآموز دیگر متقاضی سنجش برای ورود به مدارس ابتدایی باشند.

وی افزود: دو پایگاه سنجش در مدرسه محراب رشیدی واقع درخیابان دارو پخش، جنب میدان صادقیه و دیگری در محل گروه‌های آموزشی واقع در آزادگان آماده سنجش دانش آموزان نوآموز پایه اول ابتدایی هستند.

قویدل تصریح کرد: سنجش نوآموزان در دو نوبت بودن سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی انجام می‌شود که به گفته وی مرحله مقدماتی ارزیابی‌های متعددی ازجمله سنجش بینایی، دید رنگ، شنوایی، گفتاری، آمادگی تحصیلی، توده بدنی، وزن و قد، غربالگری اختلالات دهان و دندان، جلدی و اوتیسم صورت می‌گیرد.

قویدل خاطرنشان ساخت: دانش‌آموزانی که در مرحله مقدماتی در هریک از موارد سنجش مشکوک به مشکل شناخته شوند، برای بررسی‌های دقیق‌تر به مرحله تخصصی و بالینی ارجاع می‌شوند.

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس گفت: انتظار می‌رود در مهرماه 95، بیش از پنج هزار نوآموز پایه اول در 175 کلاس درس مدارس دولتی شهری و روستایی مشغول به تحصیل شوند.

قویدل گفت: والدین نوآموزان بدو ورود به دبستان می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین مدرسه به محل سکونت خود، معرفی‌نامه به پایگاه سنجش سلامت را دریافت و پس از نوبت‌دهی نسبت به سنجش فرزند خود اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز