اجرای طرح ” قرآن در خانه " در روستای حکمی میناب

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۳۱:۳۲
کد خبر: ۴۱۵۶۳۵
اجرای طرح ” قرآن در خانه  در روستای حکمی میناب
فرمانده پایگاه مقاومت حضرت فاطمة الصغری روستای حکمی از اجرای طرح قرائت قرآن کریم بصورت خانه به خانه در روستای حکمی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، خانم ملک بنیادی فرمانده پایگاه مقاومت حضرت فاطمة الصغری روستا حکمی میناب از اجرای طرح قرائت «قرآن در خانه» در روستای حکمی این شهرستان خبر داد و گفت: جلسات خانگی طرح قرآن در خانه با حضور بسیجیان خواهر این روستا آغاز شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این جلسات آموزشی و دیگر فعالیت‌های قرآنی این روستا به صورت خودجوش انجام می‌شود، افزود: با توجه به اینکه قرآن کتاب دین ما است و قرائت این هدیه آسمانی برکت ویژه ای در زندگی دنیایی و اخروی انسان ها دارد فراگرفتن آموزه‌های این کتاب برای همه افراد در هر سن و مرتبه‌ای الزامی است.

ملک بنیادی تشویق قرآن‌آموزان را از عوامل استمرار حضور آنها در فعالیت‌های قرآنی دانست و اظهار کرد: این جلسات به منظور ترویج قرآن میان خانواده‌ها و ترغیب نونهالان و نوجوانان به این امر تشکیل شده‌اند.

فرمانده پایگاه مقاومت حضرت فاطمة الصغری روستای حکمی گفت: این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و با توجه به استقبال باشکوه بسیجیان این طرح بصورت ویژه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز