پس از سفر هفته گذشته فرماندار ویژه میناب به بخش توکهور صورت گرفت:

مشکل اب شرب ۷۰۰ خانوار از ۴ روستا مرتفع شد

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۸:۲۹:۰۷
کد خبر: ۴۱۶۵۶۵
مشکل اب شرب ۷۰۰ خانوار از ۴ روستا مرتفع شد
با پیگیری و دستور ویژه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب پس از سفره هفته گذشته به بخش توکهور و شهر هشتبندی مشکل آب شرب بیش از 700 خانوار با تلاش مجموعه آب و فاضلاب روستایی مرتفع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در میناب، پس از سفر هفته گذشته معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب به بخش توکهور و پیگیری مسائل و مشکلات مردم این بخش و دستور پیگیری ویژه برای حل مشکل کم آبی برخی از روستای های این بخش مشکل آب شرب 700 خانوار رفع شد.

علی محمودی مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان میناب با بیان اینکه متاسفانه بدلیل خشکسالی های اخیر و کاهش نزولات جوی دشت هشتبندی با مشکل افت سفره های زیرزمینی آب روبرو شده است که در برخی موارد باعث ایجاد محدودیت هایی در توزیع آب شرب می شود .

مدیر آبفار میناب با اشاره به اینکه علیرغم مشکلات موجود تمام تلاش مجموعه آب و فاضلاب روستایی بصورت شبانه روزی در راستای مترفع کردن مشکلات شهروندان محترم در حوزه تامین آب شرب می باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان میناب دارای پراکندگی و تعداد بالای روستا در استان هرمزگان می باشد که که این موضوع نیز باعث کاهش سرعت خدمترسانی شده است ولی با توجه به نگاه ویژه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان و فرماندار ویژه شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته و در حال اجرا می باشد و امیدواریم با اقدامات در دستور کار در سالجاری با مشکل خاصی در روستاهای شهرستان مواجهه نباشیم.

محمودی عنوان داشت : با پیگیری معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه میناب و حمایت مدیرکل محترم آب و فاضلاب روستایی تنها در طی هفته گذشته جهت حل مشکل بیش از 700 خانوار با جمعیتی بالغ بر 3هزار خانوار در روستاهای کهورتاک ، کوی هجرت ، مزرعه تفضلی و بخشی از مجتمع چراغ آباد بخش توکهور که با قطعی آب 15 ساعته در روز با حفر یک حلقه پاه و تجهیز آن  با اعتباری بالغ بر 4 و نیم میلیارد ریال مشکل اهالی این روستا حل و بصورت شبانه روز آب شرب خواهند داشت.

مدیر آب و فاضلاب روستایی میناب همچنین خاطر نشان ساخت با توجه به تاکید ویژه فرماندار ویژه میناب و حساسیت ایشان بر موضوع مشکل آب و تشکیل جلسه بصورت هفتگی و همچنسن تشکیل ستاد بحران آب شهرستان مشکلات حوزه آب شرب روستائیان گرامی در بخش های مختلف رصد و جهت حل آن تصمیات لازم اتخاذ می شود.

وی در ادامه سخنان خود گفت: طی یک ماه گذشته با تلاش همکاران بنده در سطح بخش های مختلف شهرستان شاهد رفع مشکل در برخی از روستاهای سندرک ، بندزرک ، روستاهای شمال میناب و مجتمع آبرسانی تیاب بوده ایم .

این مدیر در پایان با در خواست از مردم در خصوص رعایت الگو مصرف و مدیریت بهینه گفت : علیرغم حل مشکل کاهش منابع آب شرب شهرستان ، بهسازی و تعویض شبکه های آبرسانی فرسوده در دستور کار مجموعه شرکت اب و فاضلاب روستایی می باشد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز