فرماندار بندرعباس:

جایگاه زنان در جامعه اسلامی بسیار حائز اهمیت است .

۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۷:۳۴:۴۴
کد خبر: ۴۱۸۱۳۲
جایگاه زنان در جامعه اسلامی بسیار حائز اهمیت است .
کمیسون امور بانوان می تواند انتقال دهنده الگوهای مناسب فرهنگی و اجتماعی برای زنان و دختران جامعه ما باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، کمیسیون امور بانوان و خانواده به ریاست احمد پویافر فرماندار بندرعباس برگزار شد .

فرماندار بندرعباس در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات ، افزود : کمیسیون امور بانوان با برنامه ریزی های مدون و تعامل ، همکاری و برقراری ارتباط نزدیک با دختران و زنان به ویژه قشر آسیب پذیر می تواند در پایداری خانواده ها نقشی اساسی ایفا کند .

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه این امر مستلزم ارتقاء بینش در جهت نوع فعالیت ها می باشد اظهار داشت : کمیسون امور بانوان می تواند انتقال دهنده الگوهای مناسب فرهنگی و اجتماعی برای زنان و دختران جامعه ما باشد چرا که نقش و جایگاه زن در جامعه اسلامی بسیار حائز اهمیت بود و این قشر جامعه سالهاست که پا به پای مردان در تمامی مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی نقش بسزایی ایفاء نموده اند.

احمد پویافر در ادامه یادآور شد : عفاف و حجاب زینت هر مسلمان است و همه وظیفه دارند حجابی که برگرفته از قران کریم می باشد را خوب بشناسند ، خوب ارزیابی و تحلیل نمایند و در جامعه پیاده کنند .

این مقام مسئول در ادامه مهم‌ترین وظیفه بانوان را تحکیم و حفظ و صیانت از کانون خانواده عنوان کرد و افزود : ایجاد فضایی مناسب در خانواده‌ها ، انگیزه برای ادامه فعالیت‌ها در راستای بهبود شرایط زندگی ، تربیت صحیح فرزندان و تأثیر ویژه این مهم بر جامعه از جمله وظایف بانوان در کانون خانواده‌ها دانست .

پویافر گفت : بانوان باید با علم و آگاهی  و درک شرایط اجتماعی در جهت انجام وظایف خود در خانواده و جامعه نقش خود را ایفا نمایند .

فرماندار بندرعباس در پایان خاطر نشان شد : دستگاهها ، نهادهای فرهنگی ، هنری ،  اجتماعی  به مسائل اصلی مانند آسیب های اجتماعی ، اعتیاد ، طلاق نگاه علمی داشته باشند و برای کاهش آسیب ها از همه ظرفیتهای موجود استفاده کنند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز