مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی:

غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان نیازمند برنامه ریزی مفید و منسجم

۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۸:۱۴:۵۶
کد خبر: ۴۱۸۱۶۳
غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان نیازمند برنامه ریزی مفید و منسجم
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی گفت:با تعطیلی مدارس باید با برنامه ریزی مناسب اوقات فراغت دانش آموزان را بهینه سازی کرد

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی؛ حجت الاسلام غلامرضا محب زاده گفت:با برنامه ریزی مناسب و استفاده از ظرفیتهای موجود در شهرستان برنامه های خوب و متنوعی  را در تابستان امسال برای اوقات فراغت دانش آموزان در نظر گرفته شده است .

وی افزود:با رایزنی با سایر ارگانهای شهرستان شرایط مناسبی برای کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان در قالبهای گوناگونی چون فرهنگی،علمی، هنری و ورزشی فراهم شده است تا با  ایجاد کلاسهای آموزنده و کاربردی  باعث علاقه مندی و جذب حداکثری دانش آموزان جهت استفاده مطلوب از اوقاب فراغت داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش ابوموسی در ادامه گفت: جهت اجرای برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان از تمام ظرفیتهای موجود شهرستان از جمله سازمان تبلیغات اسلامی ، اداره فرهنگ و ارشاد،اداره ورزش و جوانان وبسیج استفاده خواهد شد تا بتوانیم شاهد پیشرفت و موفقیت های دانش آموزان در حوزه های مختلف علمی آموزشی و و ورزشی و ... باشیم.

وی در پایان اظهار داشت آموزشگاههای جواد ناصری و شهدای خلیج فارس جهت برگزاری برنامه های اوقات فراغت در نظر گرفته شده که در رشته های سرود، تئاتر، نقاشی و قرآن از دانش آموزان علاقه مند ثبت نام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز