برگزاری دوره آموزشی GIS مقدماتی و پیشرفته

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۰۹:۳۱:۰۳
کد خبر: ۴۱۸۸۶۹
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری بندرعباس از برگزاری دوره آموزشی GIS مقدماتی و پیشرفته در محل این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مصطفی خادم با اعلام این خبر اظهار داشت: دوره آموزشی GIS مقدماتی و پیشرفته با هدف ارتقا توانمندی کارشناسان و برخی مدیران سازمان برگزار شد.

مصطفی خادم اظهارداشت: در راستای مدیریت منابع و استفاده از این سامانه علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه ، باعث افزایش ضریب دقت برنامه ریزی ها وتصمیم گیری ها ست این سازمان اقدام به برگزاری کلاس آموزشی  GIS ویزه کارشناسان بصورت دوره ای تاپایان سال اعلام نمود.

وی افزود: این دوره آموزشی به مدت 240 ساعت از اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون در قالب کلاسهای آموزشی کارگاهی توسط جناب آقای کمالی برگزار شد.

این مسئول عنوان کرد: در این دوره حاضرین ضمن فراگیری مهارتهای استفاده از این نرم افزار به روشهای استفاده از دستگاه GIS همچنین مهارت تفسیر عکسهای هوایی نیز مسلط شدند.

خادم ادامه داد: طبق برنامه ریزی آموزشی انجام یافته پس از برگزاری آزمون پایان دوره و اخذ مدرک مربوطه، حاضرین در این دوره به طور درون سازمانی به آموزش نرم افزار مذکور به دیگر همکاران خواهند پرداخت تا توانمندی استفاده از سیستم GIS پس از استقرار کامل در سازمان در تمام بخشهای مرتبط کارشناسی وجود داشته باشد و کاربران بتوانند از مزایای این سیستم استفاده کامل و جامع داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز