همایش بزرگداشت مقام حضرت خدیجه (س) ویژه خواهران در شهرستان بندرلنگه برگزار شد

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۲:۳۲:۱۳
کد خبر: ۴۱۹۰۷۶
همایش بزرگداشت مقام حضرت خدیجه (س) ویژه خواهران در شهرستان بندرلنگه برگزار شد
مبلغه اعزامی در همایش بزرگداشت مقام حضرت خدیجه (س)گفت: حضرت خدیجه در زمان عمل با برکت خویش و تحمل سختی ها به پیشرفت و ترقی دین مبین اسلامی کمک شایانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، همایش حضرت خدیجه (س) ویژه خواهران  با همکاری جمعیت زنان فرهیخته در حسینیه مشایخ بندرلنگه برگزار شد.

 مبلغه اعزامی خانم مومنی از سخنرانان این جلسه با بیان این موضوع گفت : حضرت خدیجه در زمان عمر با برکت خویش خدمات زیادی به دین مبین اسلامی ارائه کرد و با تحمل سختی ها و ایثار بسیار  به پیشرفت و ترقی دین مبین اسلامی کمک کرد.

وی در ادامه، گفت: حضرت خدیجه(س) با عشق و علاقه فراوان تمام داشته‌های خودش را در راه دین اسلام به کمک رسول خدا آورد و در روزگاری که پیامبر گرامی اسلام تنها بود او را یاری داد و این بزرگترین خدمت به دین اسلام بود.

مومنی همچنین افزود: آن حضرت با عمق جان به رسالت نورانی رسول اکرم(ص) ایمان آورد و تمام سختیها و مصیبتها را تحمل کرد و به پیشرفت و ترقی اسلام کمک کرد.

وی ضمن اشاره به بخشی از ویژگی ها و فضائل آن حضرت، بیان کرد: از فضائل این بانوی بزرگوار اسلام همین بس که از سوی خداوند متعال به او وعده بهشت داده شده است و این موضوع از سوی حضرت رسول اکرم(س) بارها بشارت داده شده بود.

مومنی ضمن تاکید بر لزوم الگوسازی در بین نسل جوان به ویزه دختران و زنان در عصر حاضر، افزود: حضرت خدیجه(س) دارای فضائل اخلاقی و کمالات بسیار زیادی است و نمونه کاملی از انسانیت برای زنان و مردان به شمار می‌روند.

وی بر الگو قرار دادن حضرت خدیجه از سوی نسل جوان و نوجوان، یادآور شد: زنان و دختران ما باید با تأسی از این بانوی بزرگوار سیره و روش آنحضرت را سرمشق و الگوی زندگی خود قرار دهند.

مومنی در پایان گفت: انتظار می رود که به بهترین شکل ممکن شان و منزلت حضرت خدیجه در جامعه کنونی حفظ شود و جوانان ما از آن حضرت الگوبرداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز