قرآن، محور برنامه های ماه مبارک رمضان در میناب است

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۰۷:۴۴:۴۰
کد خبر: ۴۱۹۳۷۵
قرآن، محور برنامه های ماه مبارک رمضان در میناب است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب گفت: مراسمات قرآنی به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های ماه مبارک رمضان محسوب می‌شود و قرآن محور برنامه های ماه رمضان در میناب است

به گزارش خبرگزاری برنا در میناب، حجت الاسلام محمد بنی خزاعی چهارشنبه 26خرداد95 با بیان این مطلب گفت: در ماه مبارک رمضان  برنامه‌های مختلفی تحت عناوین جزء خوانی، محفل انس با قرآن، برنامه‌های روخوانی  و تفسیر قرآن و مسابقات مختلف قرآنی توسط  موسسات و خانه های قرآنی  در مساجد شهرستان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام بنی خزاعی از برگزاری برنامه شاخص قرآنی شامل تفسیر، جزء خوانی و محفل انس با قرآن  در سطح شهرستان خبر داد و افزود: برنامه‌های قرآنی با مشارکت بالایی در مساجد برگزار می شود

وی از برگزاری 50 کلاس روخوانی و روان‌خوانی خبر داد و خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال 10محفل قرآنی، 45 جلسه تفسیر تخصصی و ۳۰ جلسه تفسیر عمومی قرآن مجید برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب اظهار داشت:امسال نیز همچون گذشته شاهد فعالیت‌های گسترده هیئت‌های مذهبی در برنامه‌های ماه مبارک رمضان هستیم و یکی از برنامه‌های مهم هیئت‌های مذهبی در ماه مبارک رمضان، برپایی مجالس قرآنی است که بسیاری از هیئت‌ها از شب اول ماه مبارک رمضان برنامه‌های قرآنی خود را با حضور مبلغین اعزامی آغاز کردند.

ابراهیم مرادی از تلاش برای ترویج فرهنگ قرآنی خبر داد و اضافه کرد: مراسمات جمع‌خوانی و جزء‌خوانی قرآن به صورت خانگی نیز در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود که نقش مهمی در توسعه برنامه‌های قرآنی دارد.

وی از فعالیت 35 خانه قرآنی روستایی، 2 خانه قرآن شهری  و 4 موسسه قرآنی در سطح شهرستان  خبر داد و گفت: قرآن به عنوان محور اصلی برنامه‌های ماه مبارک رمضان محسوب می‌شود و این برنامه‌ها هر سال با حضور گسترده‌ تر مردم روبرو می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز