جزء خوانی تلاوت قرآن کریم در سیریک

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۱:۴۴:۵۴
کد خبر: ۴۱۹۵۵۸
جزء خوانی تلاوت قرآن کریم در سیریک
سر پرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک : مراسم جزء خوانی قرآن کریم برای اولین بار با حضور پرشور مردم بندر کوهستک برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مصطفی کریمی زاده گفت :مراسم جزء خوانی قرآن کریم بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد امام حسین (ع) با همکاری کانون های فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) و مکتب الصادق(ع) به مناسبت ماه مبارک رمضان درشهر بندر کوهستک برگزارشد .

وی به برشماری برکات ماه مبارک رمضان پرداخت و افزود :  ویژگی ماه رمضان به گونه ای است که بهترین زمان ها و ساعت ها در این ماه قرار گرفته و مردم به ضیافت الهی دعوت شده اند و این گونه اهل کرامت و شبیه به فرشتگان می شوند.

کریمی زاده تصریح کرد : مراسم جزءخوانی قرآن کریم برای اولین ‌بار در شهر بندرکوهستک در راستای گسترش فرهنگ قرآنی و همچنین بهره برداری از مفاهیم قرآنی در بین مردم به ویژه نوجوانان و جوانان برگزارشده است .

 سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک یادآور شد: درپایان ماه مبارک رمضان طی مراسمی باشکوه از تمام کسانی که درتوسعه و گسترش و برپایی برنامه های  قرآنی و فرهنگ قرآنی همکاری داشته اند تجلیل به عمل می آید .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز