شهردار بندرعباس خبر داد:

استفاده از آب شرب در آبیاری فضای سبز به صفر می‌رسد

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۷:۲۰:۵۴
کد خبر: ۴۱۹۸۷۳
شهردار بندرعباس گفت: بزودی میزان استفاده فضای سبز شهر بندرعباس از آب شرب، به صفر می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عباس امینی‌زاده از ساخت اتاقک‌ها و سایر ملزومات سخت‌افزاری جهت نصب 4 آب‌شیرین‌کن خریداری شده خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آبیاری بخشی از فضای سبز شهر بندرعباس به وسیله دو دستگاه آبشیرین‌کن موجود انجام می‌شود، افزود: اکنون 80 درصد از فضای سبز شهری از آب شرب جدا و تنها 20 درصد با آب شرب آبیاری می‌شوند که این میزان نیز در حال کاهش است.

شهردار بندرعباس ادامه داد: میزان مصرف کنونی فضای سبز شهری از آب شهری کمتر از 20 لیتر در ثانیه است که با بهره‌برداری از این آب‌شیرین‌کن‌ها این میزان به صفر می‌رسد.

امینی‌زاده همچنین اضافه کرد: این اتاقک‌های تاسیسات آبشیرین‌کن‌ها در محدوده منطقه یک واقع در بوستان خلیج‌فارس و منطقه دو واقع در بوستان دباغیان با همکاری شهرداری‌های مناطق مذکور در حال ساخت است.

وی خاطرنشان کرد: با تامین اعتبارات انجام شده در صورتی که عملیات احداث 4 دستگاه آبشیرین‌کن دیگر به صورت کامل اجرایی شود، تا پایان سال جاری آبیاری تمام فضای سبز شهری بندرعباس از آب شرب قطع می‌شود و می‌توانیم به فکر توسعه بیشتر باشیم.

شهردار بندرعباس با تاکید بر اینکه در حال حاضر تامین آب مورد نیاز فضای سبز از طریق تانکرهای آبرسانی و مسیرخط لوله انجام می‌شود، بیان کرد: با راه‌اندازی دستگاه‌های آب‌شیرین‌کن، از طریق خطوط انتقال، تامین آب میسر ‌می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز